نوسازی ناوگان آمبولانس سازمان آرامستان شهرداری آمل

رئیس سازمان آرامستان شهرداری آمل به نوسازی ناوگان آمبولانس این سازمان در برنامه‌های اجرایی سال ۱۳۹۹ اشاره کرد و گفت: سامانه ۱۵۳۰ در این سازمان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش ایمنا، بهزاد نعمتی اظهار کرد: سازمان آرامستان شهرداری جهت تسهیل در ارائه خدمات شبانه روزی به شهروندان و پاسخگوی به بیمارستان‌ها راه اندازی سامانه ۱۵۳۰ را در اولویت برنامه‌های اجرایی سال ۹۹ قرار داده است.

وی گفت: فشار سنگینی در زمان شیوع کرونا به مجموعه پرسنل آرامستان وارد شد و کشور روزهای سختی را تجربه کرد که سازمان آرامستان برای اولین بار در کشور اقداماتی جهت همدلی و همراهی با خانواده‌های متوفیان کرونایی از قبیل خدمات رایگان تغسیل، تکفین و تدفین به شهروندان ارائه کرد.

رئیس سازمان آرامستان شهرداری آمل به نوسازی ناوگان آمبولانس این سازمان در برنامه‌های اجرایی سال ۱۳۹۹ اشاره و اضافه کرد: با توجه به شرایط جغرافیایی موجود در شهرستان آمل و تحت پوشش قرار دادن تمام بیمارستان‌های شهر توسط این سازمان و طبق اساسنامه اتحادیه آرامستان‌ها، خرید سه دستگاه خودروی با کیفیت و مجهز به تجهیزات پیشرفته برای حمل متوفی با هدف رعایت اصول بهداشتی و احترام به متوفیان در دستور کار قرار گرفت.

نعمتی از دیگر برنامه‌های اجرایی سازمان آرامستان در سال ۱۳۹۹ را احداث قبور خانوادگی (آلاچیق) و احداث قطعه فاخر هنرمندان شهرستان آمل در بهشت امام زاده عبدالله (ع) اشاره کرد و اظهار کرد: در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر ساخت ۱۰ قطعه آرامگاه (خانوادگی) با ظرفیت ۶ قبر دو طبقه پیش بینی شده است.

وی گفت: تکمیل و توسعه قطعه ۲۹ و ۳۰ جهت افزایش ظرفیت قبور و تسطیح بین قبور هم از برنامه‌های اجرایی سازمان در سال پیش رو است.

رئیس سازمان آرامستان شهرداری آمل از راه اندازی سیستم جستجوی متوفی خبر داد و تصریح کرد: در این سیستم جهت تأمین رفاه شهروندان با وارد کردن نام متوفی تمامی اطلاعات متوفی از قبیل سال فوت، نام پدر، آدرس دفن، نام قطعه و ردیف را به سهولت به دست می‌آورند؛ می‌توان نسخه‌ای از سیستم جست‌وجوی متوفی از طریق اپلیکیشن موبایل در قالب اندروید در اختیار شهروندان قرار داد تا به راحتی آدرس مربوط به قبور عزیزان خود را بیابند، نصب و راه‌اندازی این سیستم می‌تواند علاوه بر افزایش راحتی برای خانواده و آشنایان متوفی، شناسنامه کاملی از فرد فوت شده باشد.

نعمتی عنوان کرد: به منظور آمادگی در مواقع بحرانی" طرح طاهرین" با توجه به درخواست‌های مکرر شهروندان جهت کمک رسانی افتخاری و داوطلبانه در امر تغسیل و تطهیر اموات در بهشت امام زاده عبداله (ع) با رویکرد آموزشی، معاد شناسی و معاد باوری، اجرا می‌شود.

کد خبر 425631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.