اظهار نظر در جابجایی نیروهای شهرداری بندرعباس خارج از جایگاه شورای شهر است

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: اظهار نظر شورا در جابجایی نیروهای شهرداری دخالت در حوزه داخلی شهرداری بوده و این کاملا غیرقانونی است و شورا باید جایگاه نظارتی خود را حفظ کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید عسکری زاده بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) در نطق پیش از دستور یکصد و هفتاد و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس اظهار کرد: ضوابط و مقررات خاصی در مجموعه شورا حکمفرماست و با توجه به مسائل پیش آمده باید مطرح کرد که آیا جلسه غیر علنی شورا در خصوص طرح سوال از شهردار برگزار شده یا خیر و اگر برگزار شده چه مسائلی در آن جلسه مطرح شده است؟

وی افزود: اظهار نظر شورا در جابجایی نیروهای شهرداری دخالت در حوزه داخلی شهرداری بوده و اعتقاد قلبی اینجانب این است که سو استفاده از جایگاه کارگران در این رابطه مناسب نیست و شورا باید جایگاه نظارتی خود را حفظ کند.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با بیان اینکه باید مشخص شود که جایگاه محیط زیست، پالایشگاه‌ها، فولادها و گمرک در بندرعباس کجاست و هدایت و پشتیبانی ما در این رابطه چه بوده، تصریح کرد: سوالات مطرح شده از شهردار چرا در یک جلسه هم اندیشی مطرح نشد تا واقعیت بر اساس مطالبه‌گری عامه باشد؟

وی خاطرنشان کرد: بابت عوارض آلایندگی از صنایع غرب استان هزینه‌های هنگفتی را طلب داریم که حق شهروندان بندرعباس است و باید با کمک اعضای شورای شهر جذب و در زمینه‌های حمل‌ونقل و فضای سبز شهری هزینه شود.

کد خبر 425624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.