لیگ برتر تکواندو بانوان "ایراندخت" نامگذاری شد

نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو گفت: برای شروع فصل جدید، باید تکلیف مسابقات فصل قبل را مشخص کنیم و این مستلزم مجوز وزارت ورزش و ستاد ملی مبارزه با کرونا است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زهرا سروری در خصوص برگزاری مسابقات بانوان در دو دسته، اظهار کرد: با تلاش فدراسیون تکواندو استقبالی برای حضور تیم‌ها در لیگ بانوان صورت می‌گیرد و در فصل جدید قرار شد مسابقات در دو دسته لیگ برتر و دسته یک برگزار شود. مسابقات دسته یک با نام کوثر و لیگ برتر با نام ایراندخت پیگیری می‌شود. هدفی که فدراسیون دنبال می‌کند برای ایجاد انگیزه برای تیم‌هایی است که توان فنی کمتری دارند و از طرف دیگر افزایش سطح کیفی برای تیم‌ها و ایجاد فرصت برابر برای تمامی تیم‌هایی که در لیگ بانوان حضور دارند.

وی همچنین ادامه داد: ۱۵ تیم در فصل جاری حضور داشتند و ۱۰ تیم به مرحله نهایی صعود کردند. قرار بود مسابقات در اسفندماه تمام شود، اما با توجه به شیوع ویروس کرونا مسابقات نیمه تمام ماند و پیش از شروع فصل جدید پرونده این مسابقات بسته خواهد شد.

سروری در رابطه با شروع فصل جدید افزود: باید تکلیف مسابقات فصل قبل را مشخص کنیم و این مستلزم مجوز وزارت ورزش و ستاد ملی مبارزه با کرونا است.

کد خبر 425599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.