احیای دوباره‌ی شبکه‌ی اینترنتی صدای سپاهان

چهارصد و شصت و ششمین شماره رسانه  الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، " خیلی از بازیکنان دسته جمعی تمرین می‌کردند " عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره به صحبت‌های اخیر محمد نژاد مهدی، بازیکن ذوب آهن دارد. نژادمهدی مدافع جوان این تیم ضمن اشاره به مشکلات برگزاری ادامه مسابقات لیگ برتر گفته: در سه ماه گذشته خیلی از بازیکنان لیگ برتری به صورت دسته‌جمعی تمرین می‌کردند.

" احیای دوباره فعالیت‌های شبکه ویدئویی صدای سپاهان " عنوان دیگری از این روزنامه است کهاز احیای دوباره فعالیت‌های صدای سپاهان سخن گفته‌است. این شبکه همزمان با عید سعید فطر، به همت گروه فوتبال به وقت اصفهان و با همکاری معاونت فرهنگی شهرداری، دوباره با انتشار ویدئوی جشن عیدانه با حضور هنرمندان و پیشکسوتان سپاهان و ذوب آهن، آغاز به کار دوباره فعالیت‌های خود در آپارات و بسترهای مجازی دیگر اعلام کرد.

"پهلوان از عبدالرحمان عبور کرد " عنوان پایانی این رسانه است که اختصاص به نظر سنجی سایت ای اف سی دارد. در پایان این نظرسنجی احسان پهلوان، هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن ایران با رأی کاربران سایت AFC ، به‌عنوان بهترین هافبک لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۶ انتخاب شد. گفتنی است عمر عبدالرحمان، هافبک پیشین العین امارات نیز با ۳۰ درصد آرا در رده دوم این نظرسنجی ایستاد.

برای مشاهده فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 425574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.