لیگ ۱۹ در تونل وحشت/ خبری از لغو لیگ نیست

با وجود دو رقمی شدن بازیکنان کرونایی لیگ فعلا خبری از لیگ برتر ایران نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -سه شنبه ۶ خردادماه- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید:


"خبرورزشی" با عنوان "منظورم از خارجی‌ها بشار و رادوشویچ نبودند" به اظهارات سید جلال حسینی در خصوص خارجی‌های پرسپولیس و ارزش بالای بشار و رادوشویچ پرداخت، این در حالی است که طی روزهای گذشته حسینی در یک اظهار نظر به نحوی بازیکن‌های خارجی فوتبال ایران را پایین‌تر از بازیکنان ایرانی دانست.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "خبری از لغو لیگ برتر نیست" به آخرین اخبار شنیده شده از احتمال تعطیلی لیگ برتر پرداخت، اخباری که فعلاً با وجود مثبت شدن تست چندین بازیکن تیم‌های مختلف هنوز از برگزاری لیگ خبر می‌دهند.

"خراسان ورزشی" با عنوان "لیگ ۱۹ در تونل وحشت" به دو رقمی شدن بازیکنان کرونایی لیگ برتر پرداخت، موضوعی خطرناک و نگران کننده که شاید شروع لیگ برتر را نیز به تعویق بیاندازند.

"ایران ورزشی" با عنوان"غرامت ۱۴۰ هزار دلاری اسکوچیچ بر عهده فدراسیون؟ " به احتمال پرداخت غرامت دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق صنعت نفت و فعلی تیم ملی توسط فدراسیون فوتبال پرداخت، غرامتی که به دلیل جدایی اسکوچیچ در میانه فصل بود و احتمالاً فدراسیون فوتبال آن را پرداخت خواهد کرد.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"صد شکر که پرسپولیس آمد" به تغییر نام روزنامه پیروزی به هواداران پرسپولیس پرداخت، تغییر نامی که بعد از ۲۳ سال رخ داد تا دیگر اثری از نام قدیمی سرخ‌ها نباشد.

"صدای سپاهان" با عنوان "سپاهان نه تسلیم می‌شود و نه عقب نشینی می‌کند" به آغاز تمرینات طلایی پوشان و خیز آنها برای قهرمانی پرداخت، قهرمانی که حالا هدف اول و اصلی شاگردان قلعه نویی محسوب می‌شود.

کد خبر 425545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.