اختصاص ۸ هزار میلیارد تومان به پروژه‌های حمل و نقل شهری

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: هشت هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت برای پروژه‌های زیرساختی به خصوص در حوزه حمل و نقل ریلی و حمل و نقل عمومی، کمک به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در ردیف‌های بودجه امسال دیده شده است.

به گزارش ایمنا، مهدی جمالی نژاد، اظهار کرد: خوشبختانه امسال همچون سال‌های گذشته پروژه‌های عمرانی فعال است؛ سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه را در دهه مبارک فجر و بیش از ۲۰ هزار پروژه را در هفته دولت افتتاح کردیم.

وی به اقدامات انجام شده در حوزه نوسازی و بازسازی‌های خسارات ناشی از سیل سال گذشته اشاره کرد و افزود: در این حوزه اقدامات ارزشمندی انجام شده که تنها ۱۶۰ هزار منزل مسکونی در کشور بازسازی و نوسازی شده است.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با بیان اینکه ۴۰ هزار پروژه زودبازده در سال گذشته تکمیل شده است، گفت: امسال نیز پروژه‌ها فعال است و در کنار پروژه‌های کم هزینه و زود بازده، تکمیل پروژه‌های ناتمام را نیز در اولویت قرار داده ایم.

جمالی‌نژاد با بیان اینکه تمام رده‌هایی که در بودجه سال گذشته در نظر گرفته شده در بودجه امسال نیز دیده شده است، اظهار کرد: هشت هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت برای پروژه‌های زیرساختی به خصوص در حوزه حمل و نقل ریلی و حمل و نقل عمومی، کمک به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در ردیف‌های بودجه امسال دیده شده است و امیدواریم شادابی و پویایی در شهرها و روستاها بیش از گذشته مشاهده شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 425517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.