فوت یک زن کپرنشین پس از تخریب کپر/تخصیص اعتبار ۸۲ میلیاردی به شهرداری خرم آباد

در این بسته خبری از سرقت دیواره‌های صوتی پایتخت تا افزایش ۳۰ درصدی تولید پسماند در اراک و انتقال زباله‌های شهری چوار به سایت( هر دراز) را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

۱۲۰۰ تاکسی رفسنجان مجهز به کارت‌خوان می‌شود

محمدرضا سلمانی، مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری رفسنجان با اشاره به بحران شیوع کرونا و احتمال انتقال آن از طریق جابه‌جایی پول نقد گفت: نصب رایگان دستگاه کارت خوان بر روی هزار و ۲۰۰ تاکسی در این شهرستان انجام می‌شود.

آغاز برنامه‌های فرهنگی و هنری در ساحل آستارا

اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری آستارا در نوار ساحلی این شهرستان، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و برای استفاده گردشگران و مسافران آغاز شد.

لغو اجرای طرح ترافیک در تهران

غلامحسین محمدی، رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران از اجرا نشدن طرح ترافیک و لغو تصمیم قبلی برای اجرای این طرح خبر داد.

فوت یک زن کپرنشین پس از تخریب کپر

غلامرضا شهبازی، مدیر اجراییات شهرداری کرمانشاه اعلام کرد: یک زن کپرنشین پس از تخریب کپر و انتقال به کمپ ترک اعتیاد «چشمه سفید» این شهر توسط مأموران شهرداری، جان خود را از دست داد.

شست‌وشوی بقاع متبرکه طی روزهای آینده انجام می‌شود

صدرالدین علی پور، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از شست‌وشو و ضدعفونی هزار مسجد پایتخت توسط نیروهای این سازمان خبر داد.

افزایش ۳۰ درصدی تولید پسماند در اراک

حمیدرضا قناتی، سرپرست مدیریت پسماند شهرداری اراک گفت: تولید پسماند یک ماه اخیر در این کلانشهر نسبت به فروردین‌ماه سال جاری تا حدود ۳۰ درصد افزایش یافت.

عمران شهری اروندکنار در گرو توجه به کارگر است

حمید وشاخی، شهردار اروندکنار گفت: مشکلات فعلی شهرداری اروندکنار نتیجه تصمیم‌گیری‌های یک شبانه‌روز نیست و نشان دهنده عدم برنامه‌ریزی بلند مدت و سیاستگذاری غلط در پیشینه شهرداری در جذب نیرو و بی انضباطی مالی است.

تخصیص اعتبار ۸۲ میلیاردی به شهرداری خرم آباد

محمد شریفی مقدم، شهردار خرم آباد اعتبار ۸۲ میلیاردی تخصیص یافته به این شهرداری را شفاف سازی کرد.

انتقال زباله‌های شهری چوار به سایت (هر دراز)

امین کریمی، رئیس مرکز بهداشت شهرستان ایلام، گفت: زباله‌های شهری شهر چوار روزانه توسط شهرداری پس از جمع آوری به سایت هر دراز منتقل می‌شوند.

مهار دو آتش سوزی در مراتع شهرستان پلدختر

آیت فرخ پور، رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پلدختر از آتش‌سوزی در سطح وسیعی از مراتع منطقه "چل جایدر" این شهرستان خبر داد.

کد خبر 425503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.