اشتغال مستقیم ۲۰۰ نفر در فضای بدون استفاده میدان امام علی(ع) اصفهان

نایب رئیس شورای شهر اصفهان گفت: محل کنونی فروشگاه رفاه امام علی(ع) یک فضای بلا استفاده و رها شده ۱۳ هزار متر مربعی در زیر میدان امام علی(ع) بود که با مشارکت شهرداری و بخش خصوصی زمینه اشتغال ۲۰۰ نفر در آن به صورت مستقیم فراهم شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پورمحمد شریعتی‌نیا در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به افتتاح فروشگاه رفاه امام علی (ع) اصفهان، نوشت: "نیازهای جامعه نامحدود و برای رسیدن به حداقل‌ها، تخصیص منابع نیز محدود است پس باید با برنامه ریزی دقیق از منابع مختلف برای رسیدن به هدف‌ها بهره گرفت.

در همین راستا شهرداری اصفهان و شورای اسلامی شهر برای جبران کمبود منابع باید با تمام توان از پتانسیل بخش‌های خصوص استفاده کرده و برای رسیدن به این هدف باید بخش خصوصی انگیزه سرمایه گذاری داشته باشد، انگیزه سرمایه گذاری تزریقی نیست.

بلکه باید بستر و زیرساخت آن آماده بوده و همچنین قرارداد باید به نحوی تکمیل و تنظیم شده که هیچ نقطه ابهامی در آن وجود نداشته باشد تا اعتماد لازم برای سرمایه‌گذار بوجود آمده تا با طیب خاطر و انگیزه بالا سرمایه گذاری نموده و نتیجه آن یک تعامل برد برد برای مدیریت شهری و بخش خصوصی فراهم شود.

شهروندان گرامی مستحضر باشند که محل این فروشگاه یک فضای بلا استفاده و رها شده ۱۳ هزار متر مربعی در زیر میدان امام علی (ع) بود که با مشارکت شهرداری و بخش خصوصی زمینه اشتغال ۲۰۰ نفر را به صورت مستقیم فراهم کرده و فضای رها شده را به بهترین نحوه مورد بهره برداری قرار می‌دهد.

شایسته است به پاس تلاش‌ها و زحمات مستمر دکتر رئیسی مدیر کل مشارکت‌های شهرداری و جناب آقای کارگر مدیر منطقه سه شهرداری در راستای توسعه و پیشرفت این پروژه تقدیر و تشکر نمایم."

کد خبر 425475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.