اصفهان با مشارکت بیشتر سرمایه‌گذاران توسعه‌یافته می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر تسهیل شرایط مشارکت سرمایه گذاران در این شهر، گفت: برای شهرداری اصفهان ۳۲۰ مأموریت تعریف شده که تمام آنها به نوعی به رفاه، آسایش و رضایت شهروندان ختم می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصر اصفهانی در آئین افتتاح فروشگاه رفاه امام علی (ع) اصفهان، اظهار کرد: امروز یکی از مأموریت‌های مدیریت شهری ایجاد آرامش، آسایش و رضایت مردم است.

وی با بیان اینکه برای شهرداری اصفهان ۳۲۰ مأموریت تعریف شده که تمام آنها به نوعی به رفاه، آسایش و رضایت شهروندان ختم می‌شود، افزود: محلی که امروز در آن فروشگاه رفاه امام علی (ع) احداث شده، جزئی از سرمایه‌های شهر است که سال‌ها دردمندانه بدون استفاده رها شده بود اما به همت شهرداری و با مشارکت سرمایه‌گذار بخش خصوصی در جهت تأمین رفاه و آسایش مردم مورد استفاده قرار گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با قدردانی از افرادی که تلاش کردند تا مجموعه فروشگاه رفاه میدان امام علی (ع) مورد استفاده قرار گیرد، تصریح کرد: با این افتتاح دو اتفاق مهم رقم خورد؛ نخست استفاده از فضای بلاتکلیفی است که در یک تصمیم جسورانه مورد استفاده قرار گرفت و دیگری مشارکت با سرمایه گذاران بخش خصوصی است.

وی اضافه کرد: در مدیریت شهری اصفهان همواره بر این اعتقاد هستیم که مشارکت بخش خصوصی به ویژه در شرایط سخت کنونی می‌تواند حلال بسیاری از مشکلات باشد.

نصر اصفهانی گفت: برای قرار گرفتن اصفهان در تراز شهرهای توسعه یافته و اینکه شهر روند رشد و توسعه خود را طی کند، باید مشارکت با بخش خصوصی در اجرای پروژه‌ها را مورد توجه قرار دهیم و شرایط برای تحقق مشارکت بخش خصوصی را فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در آئین بهره برداری از فروشگاه رفاه میدان امام علی (ع) شاهد تحقق شعار پهن کردن فرش قرمز جلوی پای سرمایه‌گذاران و تسهیل شرایط برای سرمایه‌گذاری آنان در شهر هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه با بودجه‌های دولتی و بودجه شهرداری که سالانه تصویب می‌شود اجرای پروژه‌ها امکان پذیر نخواهد بود، افزود: بودجه سال گذشته شهرداری اصفهان چهار هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان و بودجه امسال شش هزار میلیارد تومان است که بر اساس برنامه پنج ساله پنجم اصفهان که رو به اتمام است، پیش‌بینی شده بود شهرداری حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان عملیات مالی در شهر داشته باشد که بخش زیادی از آن مشارکت سرمایه گذاران است.

کد خبر 425463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.