ریاست لاریجانی در مجلس، نماد تدبیر، عقلانیت و بصیرت بود

جمعی از فضلای قم طی نامه‌ای به علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی از حضور دوازده‌ساله ایشان در جایگاه ریاست مجلس شورای اسلامی و نمایندگی قم، قدردانی و سه دوره ریاست وی بر قوه مقننه را الگوی تدیّن و تعقّل، تدبیر و اعتدال، حکمت و بصیرت، سعه صدر و تعامل دانستند.

به گزارش ایمنا به نقل از خانه ملت در این بیانیه که به امضای جمعی از فضلای قم رسیده، اظهار امیدواری شده تا نظام، حوزه، روحانیت و مردم شریف ایران همچنان از تداوم خدمات و برکات وجودی دکتر لاریجانی بهره‌مند باشند.

این بیانه آمده است: جناب آقای علی لاریجانی حضور دوازده‌ساله حضرت‌عالی در ریاست مجلس شورای اسلامی و نمایندگی قم، کانون انقلاب و پایگاه اصلی روحانیت و حوزه‌های علمیه، برگ زرّینی از دوران خدمت شما به نظام اسلامی بود.

جمعی فضلای قم نوشتند: در این دوره‌ی ممتدِ مسؤولیت، با تدیّن و تعقّل، تدبیر و اعتدال، حکمت و بصیرت، سعه صدر و تعامل، تلاش وافر داشتید تصویری متعهد، انقلابی، مقتدر و عقلانی از مدیریت و مسؤولیت را ارائه کنید. ضمن قدردانی از این اهتمام مسؤولانه، امیدواریم که خدمتتان مقبول حضرت حق و مشکور در حافظه تاریخی مردم فهیم ایران واقع شود و نظام، حوزه، روحانیت و مردم شریف ایران همچنان از تداوم خدمات و برکات وجودی جناب‌عالی بهره‌مند باشند کانون انقلاب و پایگاه اصلی روحانیت و حوزه‌های علمیه، برگ زرّینی از دوران خدمت شما به نظام اسلامی بود.

ادر این بیانیه تاکید شده است: در این دوره‌ی ممتدِ مسؤولیت، با تدیّن و تعقّل، تدبیر و اعتدال، حکمت و بصیرت، سعه صدر و تعامل، تلاش وافر داشتید تصویری متعهد، انقلابی، مقتدر و عقلانی از مدیریت و مسؤولیت را ارائه کنید. ضمن قدردانی از این اهتمام مسؤولانه، امیدواریم که خدمتتان مقبول حضرت حق و مشکور در حافظه تاریخی مردم فهیم ایران واقع شود و نظام، حوزه، روحانیت و مردم شریف ایران همچنان از تداوم خدمات و برکات وجودی جناب‌عالی بهره‌مند باشند.

مسعود آذربایجانی، علی رضا آل بویه، عبدالرحیم اباذری، محسن الویری، علیرضا امینی، عبدالرضا ایزدپناه، سید مرتضی تقوی، محمود تقی زاده، حمید پارسا نیا، رسول جعفریان، محمود رضا جمشیدی، مرتضی جوادی آملی، مهدی حقی، محمد ذبیحی، محمد رحمانی، محمد تقی سبحانی، سید علی سیدی، سید محمد کاظم شمس، علی شیروانی، احمد عابدی، سید عباس صالحی، سید علی عماد، محمد هادی فلاح زاده، محمد حسین فلاح زاده، سید علی قاضی عسکر، احمد مبلغی، علی مختاری، رضا مختاری، حسن مظاهری، محمد مهدی معراجی، علی اکبر مسعودی، عبد الهادی مسعودی، محمدعلی مقدادی، محسن مهاجرنیا، محمد علی مهدوی راد، سید جعفر نبوی، محمد نقدی، احمد واعظی، سید جواد ورعی، علی ورسه ای، مصطفی هرندی

کد خبر 425451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.