با تشکیل کمیته مردمی مشکل کسبه میدان امام علی را رفع می کنیم

شهردار اصفهان گفت: بی‌شک میدان امام علی (ع) در آینده دستخوش تحولات بیشتری خواهد شد و اگرچه مشکلات پیچیده‌ای دارد، اما با مشارکت و تشکیل کمیته مردمی می‌توانیم مشکلات کسبه این میدان را رفع کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی در آئین افتتاح فروشگاه رفاه امام علی (ع) اصفهان، اظهار کرد: بسیار خرسندیم که امروز فضای بدون استفاده‌ای که تا دو سال و نیم گذشته کاربری خاصی نداشت به محلی برای اشتغال ۲۰۰ نفر تبدیل شده و شهروندان از حاشیه‌ها و نقطه مرکزی شهر می‌توانند به این مکان آمده و خدمات مورد نیاز خود را تأمین کنند.

وی افزود: وقتی نخستین بار در روزهای آغازین فعالیت در شهرداری از میدان امام علی (ع) بازدید کردیم، درصدد رفع مشکلات آن برآمدیم و امروز شاهد اتفاقات بسیار خوبی در این میدان هستیم.

شهردار اصفهان ادامه داد: برای فضای زیرین میدان امام علی (ع) که کاربری مشخصی نداشت، تصمیم گرفتیم با یک بررسی دقیق و کارشناسی بهترین کاربری برای آن تعریف و با بخش خصوصی مشارکت صورت گیرد.

وی با بیان اینکه پس از انجام بررسی‌های لازم شرکتی پا به عرصه مذاکره گذاشت که توانمندی آن در تمام نقاط ایران محرز بود، خاطرنشان کرد: مذاکراتی با مدیران فروشگاه زنجیره‌ای رفاه که همواره ثابت کردند می‌توانند در عرصه سرمایه‌گذاری برای ایجاد فروشگاه‌های بزرگ نقش آفرینی کنند، انجام و مقرر شد شهرداری و فروشگاه زنجیره‌ای رفاه به تعهدات خود در زمان مقرر عمل کنند و امروز نتیجه انجام تعهدات به موقع را شاهد هستیم.

نوروزی اظهار امیدواری کرد: فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در نقاط مختلف برای رفع نیاز شهروندان دایر شود و شهرداری نیز برای مشارکت آمادگی دارد.

وی با بیان اینکه میدان امام علی (ع) تاکنون تحولات زیادی داشته است، گفت: بی‌شک میدان امام علی (ع) در آینده دستخوش تحولات بیشتری خواهد شد و اگرچه مشکلات پیچیده‌ای دارد، اما با مشارکت و تشکیل کمیته مردمی می‌توانیم مشکلات کسبه این میدان را رفع کنیم.

شهردار اصفهان اظهار امیدواری کرد: به زودی پروژه‌های کمر زرین، ایستگاه مترو، سرای خیار و … به نتایج مورد نظر برسد.

نوروزی با تاکید بر اینکه شهرداری تصمیم گرفت برای سرای خیار تعیین تکلیف شود، اظهار کرد: شهرداری برای اتمام پروژه مجموعه تجاری کمر زرین و ایستگاه مترو میدان امام علی (ع) نیز اهتمام دارد.

وی گفت: اگر چه شرایط کنونی سخت و دشوار است و این سختی نه تنها شهرداری اصفهان بلکه تمام شهرهای کشور و حوزه‌های اقتصادی جهان را دچار مشکل کرده، اما با همت مدیران شهری و شورای شهر گام‌های مؤثرتر از گذشته برداشته می‌شود و امید همچنان در رگ‌های شهر دمیده می‌شود.

شهردار اصفهان با بیان اینکه شهروندان امسال شاهد رونق و شکوفایی شهر در آئین افتتاح پروژه‌های متعدد خواهند بود، تصریح کرد: خوشبختانه جاده فرزانگان که هر روز شاهد تردد تعداد زیاد کامیون و تصادفات بود، قبل از ایام نوروز مورد بهره برداری قرار گرفت و ادعا داریم که تاکنون از کشته شدن چند نفر جلوگیری شده و این نتیجه تلاش‌های شبانه روزی و فعالیت سه شیفت کارگران شهرداری است.

اشتغال ۹۸۷ نفر با افتتاح ۱۱ فروشگاه رفاه در کشور

در ادامه این مراسم «رسول محمدی» عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره ای رفاه کشور از افتتاح ۱۱ فروشگاه جدید همزمان با عید سعید فطر در کشور خبر داد و گفت: با افتتاح این فروشگاه‌ها ۱۰۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری برای اشتغال ۹۸۷ نفر با وجود شرایط اقتصادی سخت و تحریم‌ها انجام شده است.

وی افزود: فروشگاه رفاه امام علی (ع) اصفهان زمینه اشتغال ۲۰۰ نفر را فراهم کرده است و می‌تواند نیاز جمعیت ۳۰۰ هزار نفری ساکن در اطراف را برای دسترسی به خدمات بهتر و نوین در فروشگاهی بزرگ و استاندارد فراهم کند.

عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه کشور ادامه داد: این فروشگاه توسط شهرداری اصفهان ساخته شده و باید بهره برداری خوبی از آن داشته باشیم و رضایت شهروندان را جلب کنیم.

وی با بیان اینکه به مناسبت عید سعید فطر همزمان با فروشگاه رفاه امام علی (ع) تعداد ۱۱ فروشگاه رفاه دیگر در شهرهایی همچون تهران، رشت، ساری و تبریز افتتاح می‌شود، تصریح کرد: آمادگی داریم در شهر اصفهان دو فروشگاه بزرگ با حجم سرمایه گذاری ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیارد تومانی مطابق با استانداردهای روز دنیا احداث کنیم.

محمدی افزود: فروشگاه رفاه امام علی (ع) اصفهان با متراژ پنج هزار متر مربع و پارکینگ همسطح با گنجایش ۴۰۰ خودرو، فاخرترین فروشگاه رفاه به شمار می‌رود که در آن «کافه کتاب» نیز راه‌اندازی شده است.

کد خبر 425446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.