۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶
بحران کرونا در لیگ جزیره

هشت نفر از اعضای باشگاه‌های فوتبال در انگلستان از جمله یکی از بازیکنان تیم بورنموث به کرونا مبتلا شده اند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، روز گذشته به صورت رسمی اعلام شد که طی تست‌های ابتلاء به کرونا که از اعضای باشگاه‌های لیگ برتر انگلستان گرفته شده، نتیجه آزمایش دو بازیکن و تعدادی از کارکنان مثبت اعلام شده است. باشگاه بورنموث نیز تأیید کرد که یکی از افراد مبتلا، بازیکن این تیم است.

بر اساس دستورالعمل بهداشتی ارائه شده توسط لیگ جزیره، بازیکنانی که نتیجه آزمایش کرونای آن‌ها مثبت باشد باید هفت روز در قرنطینه بمانند و سپس در صورت رفع بیماری، می‌توانند به تمرینات اضافه شوند.

طبق اعلامیه رسمی، ۹۹۶ بازیکن آزمایش داده اند و بازیکنان یا اعضای باشگاه‌ها که به ویروس کرونا مبتلا هستند باید دستورالعمل بهداشتی تنظیم شده توسط مسئولین لیگ جزیره را رعایت کنند.

البته این آخرین دور تست‌های کرونا توسط باشگاه‌های انگلیسی نبوده و پیش از این نیز آزمایش کرونا گرفته شده که البته تعداد آن، به مراتب کمتر بوده است.

از سوی دیگر، باشگاه بورنموث از اعلام نام بازیکن مبتلا به کرونا خودداری کرده و ضمن تأیید این خبر از انجام هرگونه اقدام لازم و مطابق با دستورالعمل خبر داده است.

همه باشگاه‌های لیگ برتری به تمرینات بازگشته اند و در حال حاضر به نظر می‌رسد که بغیر از افرادی که آزمایش آن‌ها مثبت اعلام شده، فرد دیگری در میان جمعیت اعضای باشگاه‌ها به کرونا مبتلا نباشد. گفتنی است که هر هفته دور جدیدی از آزمایشات انجام می‌شود تا ریسک ابتلاء به بیماری کاهش پیدا کند.

کد خبر 425412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.