ناپایداری های جوی در غرب و جنوب استان اصفهان ادامه دارد

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: سامانه ناپایدار جوی سه روز آینده در مناطق غربی این استان فعال است و دما تغییر محسوسی ندارد.

حجت الله علی عسگریان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سامانه ناپایداری تا چهارشنبه در استان اصفهان فعال است از این رو در مناطق غربی وزش باد به نسبت شدید، افزایش ابر و احتمال رگبارهای پراکنده و رعد و برق به ویژه در ساعات بعد از ظهر پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، افزود: کاشان با دمای ۴۰ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای پنج درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان است.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۳۴ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به ۱۷ درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

به گزارش ایمنا، اداره کل هواشناسی استان اصفهان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: فعالیت سامانه ناپایدارهمرفتی تا اواخر وقت امروز یکشنبه چهارم خردادماه در مناطق شمالی، شرقی و نیمه جنوبی استان ادامه دارد و از این رو وقوع رگبارهای موقتی باران، صاعقه و تگرگ، وزش باد شدید همراه با گرد و خاک محلی و احتمال جاری شدن روان آب در این مناطق دور از انتظار نیست.

کد خبر 425388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.