واکنش عضو شورا به بازداشت مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مشهد

عضو شورای شهر مشهد گفت: شورا هیچ گزارش تخلفی از مدیرعامل سازمان عمران شهرداری دریافت نکرده و از دلایل بازداشت غیر منتظره او و ارتباط آن به موضوعات شهرداری نیز بی‌اطلاع است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بتول گندمی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مشهد، مدیر جوانی است فداکار و پرتلاش. او در سال ۱۳۹۸، افتخارات عمرانی بزرگی را برای مشهدالرضا (ع) رقم زد. پروژه‌های معطل مانده سال‌های قبل را شبانه‌روزی فعال کرد. بارها به دلیل فشار کار و مشکلات جسمی روانه بیمارستان شد.

صنعتگران و کارآفرینان با افتتاح پروژه جاده حسن‌آباد به شهرک صنعتی، از او به نیکی یاد می‌کنند.

مردم طُرُق، خاطره بازگشایی جاده محمدآباد به طرق را همچنان به یاد دارند؛ پروژه‌ای که نزدیک به ١٠ سال، مردم نجیب آن منطقه، منتظر اجرایش بودند. عزت و آبروی پروژه جلوخان فردوسی، مورد تحسین فرهنگ‌دوستان است.

دوربرگردان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به بزرگراه آزادی، دوربرگردان ابوطالب، سه میلیون متر مربع آسفالت معابر سطح شهر، پروژه اتصال بلوار نماز به خاقانی، تعریض پل پرتوی و اصلاح هندسی سه‌راهی طرقبه و شاندیز، پروژه جمع‌آوری آب‌های سطحی و ده‌ها پروژه دیگری که اجرا شده یا در دست اجراست. اینها، همه از برکات حضور مخلصانه و پرتلاش سید احسان عظیمی مدیر عامل سازمان عمران شهرداری مشهد است.

من و دیگر همکارانم در شورای اسلامی شهر مشهد به عنوان نمایندگان مردم در جایگاه نظارتی‌، بر اقدامات شهرداری و از جمله سازمان عمران نظارت داریم ولی تا کنون هیچ گزارش تخلفی در این خصوص دریافت نکرده‌ایم و از دلایل بازداشت غیر منتظره این مدیر پرتلاش و ارتباط آن به موضوعات شهرداری نیز بی‌اطلاعیم و امیدواریم نکته‌ای در این خصوص نیز نباشد.

شورای شهر مشهد با سلسله مصوبات خویش در موضوع شفافیت، نشان داده است که به شفافیت و مبارزه با فساد به عنوان راهبرد اصلی ملتزم است و در این باره با کسی هم تعارف ندارد. بر همین مبنا در مبارزه با فساد نظارت و رسیدگی قضائی را نیز لازم می‌دانیم و در عین حال قضاوت درباره دلایل و مستندات و همچنین تناسب اتهامات احتمالی با شیوه برخورد با مدیر مورد اشاره و سایر مدیران اجرایی را به جامعه حقوقی و افکار عمومی واگذار می‌کنیم.

و اما نکته پایانی اینکه پیش شرط جهش تولید در سال جاری؛ رونق بخشیدن به پروژه‌های عمرانی و اقدامات مناسب جهت خروج از رکود و رفع بحران‌های بیکاری و مشکلات اقتصادی ناشی از کرونا و… است. بر این مبنا معتقدم برخوردهای نسنجیده با مدیران اجرایی می‌تواند موجب توقف پروژه‌ها شده و به این ترتیب، چندین هزار کارگر نیز آسیب دیده و بیکار شوند و از سویی دیگر نتیجه ناخواسته برخوردهای نسنجیده با مدیران شهری؛ عدم ریسک‌پذیری آنان و کنارگذاشتن جسارت است."

کد خبر 425385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • مجتبی اقبالی IR ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
    1 2
    آقای دکتر احسان عظیمی قالیباف یک پژوهشگر پرتلاش و مهندسی درخور تقدیر است. برکات خدمتی ایشان در شرکت آبفای مشهد و مدت کوتاه حضور در شهرداری برای شهروندان بسیار و قابل ستایش است. امیدوارم اتهام فساد مالی برای نامبرده بی اساس باشد و هرچه زودتر موضوع بررسی و موجبات برگشت دکتر مهندس عظیمی به عرصه خدمت فراهم شود.
  • رومینا IR ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
    5 3
    این وصله ها به دکتر عظیمی نمیچسبه همگی چشم به راه آمدنشان هستیم انشاالله
  • Mehdi IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
    2 2
    جناب آقای دکتر عظیمی بهترین و کارآمدترین مدیری است که سازمان عمران از ابتدای تاسیس تا الان به خودش دیده . و واقعا این وصله ها به دکتر نمیچسبه .
  • سمیراامیری IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    0 1
    آقای دکتر عظیمی بهترین مدیری بودن که من دیدم واقعا اهمیت میدادن به پیمانکارا