بالاخره ستاره پاری سن ژرمن جدا می‌شود؟

تیم اینتر که با سرمربیگری کونته دوباره به یکی از مدعیان فوتبال ایتالیا تبدیل شده، به دنبال جذب ستاره خط حمله پاری سن ژرمن است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، اینتر قراردادی سه ساله به ادینسون کاوانی پیشنهاد داده است. بر اساس ادعای اکیپ فرانسه، باشگاه‌های اتلتیکو مادرید، منچستر یونایتد و نیوکاسل نیز علاقه مند به جذب کاوانی هستند.

با افزایش احتمال خروج لائوتارو مارتینز از جمع نراتزوری، به نظر می‌رسد که باشگاه اینتر برنامه دارد تا ادینسون کاوانی را به ترکیب تیمش اضافه کند. این مهاجم اروگوئه ای در حال حاضر با پاری سن ژرمن قرارداد دارد ولی اعتبار قرارداد وی تا پایان فصل است.

مسئله‌ای که باعث می‌شود کاوانی با آغوش باز به ایتالیا سفر کند، سابقه حضور در لیگ سری آ است. وی در حد فاصل سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۳ برای تیم‌های پالرمو و ناپولی بازی کرده است.

حضور اینتر برای سومین سال متوالی در لیگ قهرمانان اروپا و سرمربیگری آنتونیو کونته، می‌تواند دلایل خوبی برای متقاعد کردن کاوانی باشد. وی با پیوستن به جمع نراتزوری، سال آینده در کنار لوکاکو می‌تواند خط حمله قدرتمندی را تشکیل دهد.

هرچند باشگاه‌های متعددی به دنبال جذب مهاجم کهنه کار پاری سن ژرمن هستند، اما نمی‌توان این گزینه‌ها را آنچنان جدی دانست؛ به خصوص تمایل نیوکاسل به جذب این بازیکن که نه تنها ممکن است شایعه باشد، بلکه باید در نظر داشت این تیم در لیگ قهرمانان اروپا حضور ندارد و به همین خاطر کاوانی ممکن است این تیم را جز گزینه‌های اصلی خود نداند.

کد خبر 425384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.