محکومیت ۱ میلیاردی متهم قاچاق خشکبار

متهم قاچاق خشکبار در آذربایجان شرقی ۱.۱ میلیارد محکوم شد، محکومیت یک میلیارد ریالی برای قاچاقچی سیگار در کهکیلویه و بویراحمد، محکومیت ۷۹۲ میلیونی قاچاقچیان الکل در بوشهر از کشفیات روزهای اخیر سازمان تعزیرات حکومتی است.

به گزارش ایمنا، به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، سیداحد یوزباشی، با اعلام خبر محکومیت یک میلیارد ریالی قاچاقچی خشکبار، اظهار کرد: مأمورین نیروی انتظامی شهرستان چاراویماق در حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی باری مشکوک و پس از بررسی، انواع خشکبار به ظن قاچاق کشف و پرونده برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان هشترود ارسال شد.

وی افزود: شعبه پس از استعلام از سازمان جهاد کشاورزی، تخلف را محرز اعلام و مالک اصلی محموله را به ضبط کالا و پرداخت یک میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق ثندوق دولت محکوم کرد.

محکومیت یک میلیارد ریالی برای قاچاقچی سیگار در کهکیلویه و بویراحمد

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهکیلویه و بویراحمد از کشف و ضبط سیگار قاچاق و جریمه یک میلیاردی متخلف در استان خبر داد.

براتعلی صالحی اظهار کرد: با کسب خبر و انجام کار اطلاعاتی در مورد اینکه یک دستگاه خودرو اقدام به حمل کالای قاچاق از نوع سیگار خارجی از شهرستان شیراز بارگیری و از مسیر بابا میدان به یاسوج تردد می‌کند؛ مأمورین در قالب دو اکیپ در محور بابا میدان به یاسوج در محدوده روستای کوشک اقدام به بر پایی تور ایست بازرسی کرده و نهایتاً خودروی مذکور متوقف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهکیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در بازرسی انجام گرفته تعداد ۲۲۴ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار خارجی کشف و پرونده به شعبه سوم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی یاسوج ارسال و پس از رسیدگی و احراز تخلف، متهم محکوم به ضبط کالا، مصادره خودرو و جریمه یک میلیارد و ۵۷ میلیون ریالی در حق دولت شد.

محکومیت ۷۹۲ میلیونی قاچاقچیان الکل در بوشهر

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر از جریمه ۷۹۲ میلیون ریالی قاچاقچیان الکل خبر داد.

زهرا افضلی‌نیا مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر، اظهار کرد: با گزارش اعلامی از سوی اداره عملیات پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان بوشهر در مورد کشف مقدار ۳ هزار و ۹۶۰ لیتر الکل، پرونده برای رسیدگی به شعبه دوم بدوی بوشهر ارسال شد.

وی افزود: شعبه پس از احراز تخلف، متهمان را به دلیل حمل و نگهداری الکل خارج از ضوابط تعیینی دولت جهت قاچاق و ضبط الکل مکشوفه، به پرداخت ۷۹۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

محکومیت چند میلیاردی مدیرعامل کارخانه آرد در گلستان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان از محکومیت ۳ میلیارد ریالی مدیرعامل شرکت آرد و الزام به عرضه محموله مکشوفه خبر داد.

حسین حسن پور مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان، اظهار کرد: در گشت مشترک تعزیرات حکومتی با همراهی نیروی انتظامی و بازرسین صنعت، معدن و تجارت از انبار گندم یک کارخانه آرد مقدار ۲ هزار و ۲۰۰ تن گندم و ۵۰ تن جو که در سامانه جامع انبارها ثبت نشده بود، کشف و پرونده متشکله به اداره تعزیرات حکومتی بندر ترکمن ارسال شد.

وی افزود: پس از بررسی‌ها و دریافت استعلام لازم، حکم به درج در پرونده و عرضه گندم جو و سبوس مکشوفه به نرخ رسمی صادر شد.

حسن پور تصریح کرد: پس از ابلاغ رأی صادره، مدیرعامل کارخانه آرد تقاضای تجدیدنظرخواهی کرد و شعبه دوم تجدیدنظر استان ضمن تأیید رأی شعبه بدوی، متخلف را به پرداخت سه میلیارد و ۶۳۵ میلیون ریال جزای نقدی نیز محکوم کرد.

کد خبر 425361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.