فاز نخست پارک ساحلی شهر برف انبار به پایان رسید

رئیس شورای اسلامی شهر برف انبار گفت: با توجه به توریستی بودن شهرستان فریدون‌شهر، شهر برف انبار در شاهراه و کریدور اصلی و ورودی شهرستان قرار دارد که برای ایجاد مکان گردشگری پروژه احداث پارک ساحلی شهر در دستور کار شهرداری قرار گرفت و به تصویب شورای شهر نیز رسید.

مریم رادفر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه شورای اسلامی شهر برف انبار هر هفته یک یا در برخی اوقات دو جلسه علنی تشکیل می‌دهد، اظهار کرد: در یکسال گذشته حدود ۵۰ جلسه سه ساعته تشکیل داده که نتیجه آن تقریباً ۶۰ مصوبه بوده است که این مصوبات مربوط به نامه‌ها و لوایح شهرداری بود که به تصویب رسید و پس از طی مراحل قانونی و تأیید کمیته انطباق شهرستان جهت اجرا به شهرداری برف انبار ارسال شده است.

وی افزود: اجرای پروژه‌های عمرانی شامل آسفالت معابر شهری، بلوک فرش پیاده‌روها، احداث و توسعه پارک ساحلی شهر از جمله مهمترین مصوبات تصویب شده شورای شهر است.

رئیس شورای اسلامی شهر برف‌انبار تصریح کرد: با توجه به توریستی بودن شهرستان فریدون‌شهر و این که شهر برف انبار در شاهراه و کریدور اصلی و ورودی شهرستان قرار دارد که برای ایجاد مکان گردشگری پروژه احداث پارک ساحلی شهر در دستور کار شهرداری قرار گرفت و به تصویب شورای شهر نیز رسید.

وی ادامه داد: با توجه به درآمد شهرداری و نداشتن بودجه کافی اجرای پروژه پارک ساحلی در چهار فاز تعریف شد که اکنون فاز نخست آن به اتمام رسیده است و در آینده نزدیک سه فاز دیگر نیز اجرا می‌شود.

رادفر اضافه کرد: با شیوع بیماری کرونا بیشترین جلسات شورای شهر و شهرداری در خصوص مقابله با شیوع این بیماری بود که در این زمینه شهرداری به صورت مستمر مکان‌های عمومی و خیابان‌های سطح شهر را ضدعفونی می‌کرد، همچنین حدود هفت هزار ماسک به صورت رایگان میان شهروندان توزیع شد.

رئیس شورای اسلامی شهر برف انبار با بیان اینکه به عنوان مسئول امور بانوان شورای شهر پیگیر مسائل فرهنگی مربوط به بانوان شهر هستم، خاطرنشان کرد: کارگاه‌های آموزشی ازدواج و خانواده مانند فرزند پروری و همسرداری با همکاری بهزیستی در سطح شهر برف انبار و با محوریت مساجد شهر برگزار شده است.

وی برپایی نخستین نمایشگاه صنایع دستی و آثار هنری بانوان و جشنواره غذاهای بومی و محلی و پیاده روی خانوادگی در مناسبت‌های مختلف را اقدامات شورای پنجم شهر برف انبار عنوان کرد.

کد خبر 425321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.