معاوضه ستارگان بین بارسلونا و منچستر سیتی

با افزایش احتمال خروج نلسون سمدو از بارسلونا، گمانه‌زنی‌هایی درباره جابه‌جایی محتمل شنیده می‌شود و در این میان، ممکن است که ستاره منچسترسیتی به بارسلونا بپیوندد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از موندو دپورتیوو، آینده نلسون سمدو ۲۶ ساله در ابهام است. این دفاع کناری پرتغالی چندی پیش بر سر قرارداد با بارسا وارد مذاکره شد ولی نتوانست به توافقی برسد.

مدیر برنامه‌های او، خورخه مندس نیز اعلام کرده است که باشگاه‌های زیادی مایل به جذب این بازیکن هستند. در لیست باشگاه‌های خواهان بازیکن پرتغالی بارسا، نام منچسترسیتی به چشم می‌خورد. به نظر می‌رسد که ژائو کانسلو گزینه موردنظر بارسایی ها برای جانشینی سمدو باشد.

دو نکته وجود دارد که به احتمال زیاد باعث جوش خوردن این معامله می‌شود؛ اول اینکه مدیر برنامه‌های هر دو بازیکن یکسان است و از طرفی دیگر، هردو بازیکن مایل به تغییر باشگاه‌های خود هستند.

پیش‌ازاین نیز ژائو کانسلو طی یک معاوضه از یوونتوس به منچسترسیتی پیوسته بود. در ازای معامله صورت گرفته بین این دو باشگاه، دنیلو به تورین رفت. حالا به نظر می‌رسد که فرصت دوباره‌ای برای کانسلو فراهم شده تا طی یک جابه‌جایی این بار به اسپانیا برود.

هرچند باشگاه یوونتوس هم به جذب سمدو مشتاق است، اما احتمال پیوستن نلسون به این تیم کمتر از منچسترسیتی است. محافل خبری نیز ذکر کرده‌اند که پپ گواردیولا به بازی مدافع پرتغالی بارسا علاقه‌مند است و همین مسئله، رقم خوردن این معامله را حتی راحت‌تر می‌کند.

کد خبر 425306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.