کمک مومنانه کارکنان ستاد فرماندهی سپاه بین نیازمندان توزیع شد

معاون اجرایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از توزیع هزار بسته کمک‌های مومنانه کارکنان ستاد فرماندهی کل سپاه به نیازمندان، همزمان با سوم خرداد سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از سپاه نیوز، همزمان با سوم خرداد سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر و در آستانه عید سعید فطر، روز شنبه در مراسمی با حضور سرتیپ پاسدار «سعید فرجیان‌زاده» هزار بسته کمک‌های مومنانه کارکنان ستاد فرماندهی کل سپاه به نیازمندان، توزیع شد.

وی افزود: پیرو دعوت رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان مبنی بر انجام کمک‌های مومنانه و در گام نخست، فرماندهان سپاه تا ۲۰ درصد حقوق خود را برای این امر اختصاص دادند و علاوه بر این کارکنان ستاد فرماندهی کل سپاه نیز داوطلبانه چندین روز از حقوق فروردین، اردیبهشت و خردادماه خود را برای کمک‌های مومنانه به هموطنان عزیز نیازمند اختصاص دادند.

فرجیان‌زاده اظهار کرد: در مرحله دوم ارائه کمک‌های مومنانه پاسداران ستاد فرماندهی کل سپاه، هزار بسته معیشتی در آستانه فرا رسیدن عید سعید فطر تهیه شده که برای توزیع در اختیار بسیجیان سپاه‌های سید الشهدا و محمد رسول الله (ص) قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه سربازان نیز همچون پاسداران به صورت داوطلبانه در این طرح شرکت کردند، ادامه داد: ارزش ریالی بسته‌های کمک مومنانه در این مرحله ۲ میلیارد ریال است که شامل برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی و مرغ است.

کد خبر 425303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.