برگزاری جشنواره "کرونا و قرنطینگی از نگاه بانوان" در رفسنجان

رییس اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری رفسنجان از افزودن بخش "کرونا و قرنطینگی از نگاه بانوان" به جشنواره ملی عکاسی این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمد رفیعی با اشاره به برگزاری دومین جشنواره ملی عکس "از چشم دختران ببینیم" در این شهر از افزودن بخش ویژه "کرونا و قرنطینگی از نگاه بانوان" در این دوره از جشنواره خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره به منظور ارج نهادن به مقام زن و با هدف همدلی و همراهی دختران و بانوان ایران زمین اجرا می‌شود و دختران و بانوان سراسر کشور می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند و آثار خود را با موضوع کرونا و قرنطینگی به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه کرونا زندگی بسیاری از خانواده و شهروندان را تحت تأثیر قرار داده است، بر آن شدیم تا در دومین دوره برگزاری جشنواره بخش ویژه‌ای را به این موضوع اختصاص دهیم.

رئیس اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری رفسنجان گفت: مدیریت شهری برای توسعه و زیرساخت‌های فرهنگی قصد دارد هنرمندان و شخصیت‌های فاخر فرهنگی و اجتماعی را شناسایی و با بکارگیری نظرات آن‌ها در راستای نیل به اهداف متعالی گام بردارد.

رفیعی اظهار کرد: سال گذشته با برگزاری نخستین جشنواره عکس "از چشم دختران ببینیم" یکصد شرکت کننده ۷۰۰ اثر به دبیرخانه ارسال کردند که از این تعداد ۳۵ اثر به نمایش گذاشته شد.

کد خبر 425299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.