بهره‌برداری از پل هادی‌شهر تا پایان شهریور

شهردار هادی‌شهر با اشاره به تاخیر ۹ ساله افتتاح پل این شهر گفت: با توجه به پیشرفت خوب پروژه در ماه‌های اخیر امیدواریم حداکثر تا پایان شهریور شاهد تکمیل و بهره‌برداری رسمی از این پروژه باشیم.

به گزارش ایمنا، محمدجواد اسماعیل‌تبار اظهار کرد: سال ۹۰ با توافقی بین استانداری، نماینده مجلس و وزارت راه و ترابری وقت بر تأمین هزینه‌ها، عملیات اجرایی این پروژه آغاز شد و با وجود پیشرفت فیزیکی خوب پروژه در سال‌های ۹۰ و ۹۱ به‌دلیل تأمین نشدن منابع مورد نیاز عملیات اجرایی پروژه برای چند سال متوقف شد.

وی گفت: البته در سال‌های ۹۴ و ۹۵ با تخصیص منابع استانی و منابع داخلی روند کار ادامه پیدا کرد، اما با توجه به ضرورت تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه به عنوان خواست شهروندان، شهرداری و شورای اسلامی شهر اتمام این پروژه را در اولویت برنامه‌های سال ۹۸ و ۹۹ قرار دادند تا در اولین فرصت ممکن حتی با منابع داخلی شاهد تکمیل و بهره‌برداری این پروژه باشیم.

شهردار هادی‌شهر با اشاره به هزینه‌های انجام شده برای احداث پل دوم، خاطرنشان کرد: از شروع پروژه تا به امروز چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است که از این مبلغ، دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان از محل منابع داخلی شهرداری و دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از منابع دولتی تأمین شده است.

اسماعیل‌تبار با اشاره به فعال بودن پروژه افزود: بازگشایی مسیر دسترسی خیابان شهید رضایی، تکمیل زیرسازی تا حد ساب بیس، دیوار بتنی حائل مسیر، جدول‌گذاری، هدایت آب‌های سطحی، پیاده‌رو سازی، جانمایی و خرید روشنایی معبر، دیواره‌سازی گوشواره ضلع شرقی، رنگ آمیزی نرده‌ها انجام شده است.

وی تصریح کرد: مقرر شد اصلاح شبکه برق ورودی خیابان شهید رضایی در هفته آتی انجام شود تا با اصلاح شبکه و بیس‌ریزی، مسیر آماده برای اجرای آسفالت شود.

شهردار هادی‌شهر گفت: با توجه به پیشرفت خوب پروژه در ماه‌های اخیر امیدواریم حداکثر تا پایان شهریور شاهد تکمیل و بهره‌برداری رسمی از این پروژه باشیم.

منبع: فارس

کد خبر 425298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.