زیباسازی نمای شهری در خیابان کاوه

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان گفت: مرمت، ترمیم و بازسازی نمای شهری و اصلاح تابلوهای فروشگاه‌ها در خیابان کاوه حدفاصل میدان شهدا تا تقاطع غیرهمسطح ۲۵ آبان با هزینه دو میلیارد و ۱۳۵ میلیون ریال انجام شده است.

محمد کیهانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اقدامات حوزه عمران منطقه در سال ۹۸، اظهار کرد: عملیات پیاده‌روسازی به متراژ هفت هزار و ۷۵۰ مترمربع در ضلع جنوب خیابان جابر- حدفاصل خیابان کاوه و پنج آذر، میدان رباط، خیابان رستم شیرازی، پارک کساره با هزینه‌ای افزون بر ۹ میلیارد و یکصد میلیون ریال انجام شده است.

وی افزود: بازسازی ۲۴ مورد درز انبساطی در پل روگذر امام خمینی و شهید چمران با هزینه ۳۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال، احداث ۲۰۰۰ مترمربع پارک محلی فردوان با هزینه یک میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال از جمله پیاده‌روسازی، جدول‌گذاری، احداث آبنما و اجرای روشنایی پارک بخشی از اقدامات حوزه عمران منطقه هشت در سال ۹۸ است.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان افزود: دو هزار و ۷۳۴ مترمربع پیاده‌روسازی و یک هزار و ۸۷۰ متر طول جدول‌گذاری با هزینه‌ای بالغ بر شش میلیارد و ۱۰۱ میلیون ریال در خیابان کاوه_حدفاصل میدان شهدا تا تقاطع غیر همسطح چمران، خیابان جابر، رستم شیرازی، رباط اول و دوم، پنج آذر، ایستگاه‌های اتوبوس و گذرهای عرضی سطح منطقه انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: دیگر پروژه‌های عمرانی انجام شده در منطقه هشت شامل ۳۰۸ مترمربع پیاده‌روسازی، ۷۴۰ متر طول جدول‌گذاری و یک هزار و ۸۱۳ مترمربع آسفالت با هزینه یک میلیارد و ۹۷۵ میلیون ریال است.

کیهانی ادامه داد: در زمینه بهسازی سیستم دفع آب‌های سطحی، شش هزار و ۷۰۰ متر طول لایروبی مادی، ۱۲۰ عدد پل، حفر ۲۲۰ حلقه چاه جذبی و اصلاح ۱۴۰ عدد ناودان پل روگذر امام خمینی (ره) با هزینه هفت میلیارد و ۶۳ میلیون ریال از جمله لجن‌برداری، جمع‌آوری زباله‌ها و تمیزکاری مسیر مادی و پل‌های موجود در مسیر مادی، حفر چاه جذبی جهت دفع آب‌های سطحی منطقه و تعویض ناودان‌های پل روگذر امام خمینی، لوله‌گذاری جهت دفع آب‌های سطحی، ساخت حوضچه و احداث کانال از دیگر اقدامات بخش عمران منطقه در سال گذشته است.

وی با اشاره به تعمیر و نگهداری معابر سطح منطقه، خاطرنشان کرد: احداث یک هزار و ۹۵۰ مترمربع پیاده‌رو، یک هزار و ۱۰۰ متر طول جدول‌گذاری، اجرای ۲۲۰ متر طول سنگ مالون دیوار جداکننده بزرگراه شهید ردانی پور با هزینه چهار میلیارد و ۷۲۵ میلیون ریال را می‌توان از اقدامات این حوزه نام برد.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان گفت: در زمینه زیباسازی نمای شهری می‌توان به مرمت، ترمیم و بازسازی نمای شهری و اصلاح تابلوهای فروشگاه‌ها با هزینه دو میلیارد و ۱۳۵ میلیون ریال در خیابان کاوه حدفاصل میدان شهدا تا تقاطع غیر همسطح ۲۵ آبان اشاره کرد.

کیهانی با اشاره به حفاری ۱۱ هزار و ۸۶۰ متر طول تأسیسات شهری و صدور مجوز و نظارت حفاری تأسیسات شهری (آب و فاضلاب، برق، گاز، مخابرات و قطار شهری)، اظهار کرد: ساختمان اداری شهرداری منطقه هشت در سال گذشته با هزینه سه میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال بازسازی شد و سازه پارکینگ احداث و ساختمان رنگ‌آمیزی و کناف کاری آن به انجام رسید.

وی ادامه داد: بازسازی و مرمت برج کبوتر کوجان، همچنین مرمت و بازسازی خشت‌های گلی، قید بندی، نماسازی و … با ۹۰۰ میلیون ریال هزینه در سال ۹۸ انجام شد.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان با اشاره به ساماندهی پارک گل‌محمدی، گفت: سال گذشته بازسازی سرویس بهداشتی با ۱۳۰ متر زیربنا، بازسازی سالن مطالعه با ۱۰۰ متر زیربنا و بازسازی آبنمای پارک با هزینه هفت میلیارد و ۲۹۶ میلیون ریال در پارک گل‌محمدی انجام شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

کد خبر 425295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.