احداث یک خیابان و اجرای چند پروژه مشارکتی در منطقه ۱۱

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: یکی از پروژه های عمرانی این منطقه در سال جاری احداث خیابان کاتب اصفهانی حدفاصل خیابان های شهدای لیمجیر و امام رضا (ع) است.

حمید اشرفی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: خیابان کاتب اصفهانی به طول حدود ۵۰۰ متر و عرض ۲۴ متر است و اعتبار در نظر گرفته شده برای تملک و احداث آن ۷۰ میلیارد ریال است.

وی ادامه داد: با احداث خیابان کاتب اصفهانی با توجه به وجود مجتمع‌های فرهنگیان و ایثارگران در این محدوده، مشکل تردد تعداد زیادی از شهروندان منطقه رفع می‌شود.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با بیان اینکه بودجه عمرانی منطقه ۱۱ در سال ۹۹ حدود ۳۵۰ میلیارد ریال است، تصریح کرد: از دیگر فعالیت‌های عمرانی منطقه در سال ۹۹ روکش و تعمیر آسفالت با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال، تعمیرات و نگهداری معابر و ابنیه شهری با اعتبار یک میلیارد و یکصد میلیون ریال، اصلاح هندسی تقاطع‌ها و روان سازی با اعتبار حدود چهار و نیم میلیارد ریال، حفر و تنقیه چاه آب باران با اعتبار سه و نیم میلیارد ریال و احداث خط کلکتور آب فضای سبز به طول ۱۴۰۰ متر حدفاصل خیابان امام خمینی تا میدان اخلاص با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال است.

وی گفت: احداث و بهره برداری از رستوران و کافی شاپ بوستان شهدای مدافع حرم و احداث باغ بستنی و باغ گیاهان دارویی از دیگر پروژه‌های مشارکتی منطقه ۱۱ بشمار می‌آید.

اشرفی اظهار امیدواری کرد: با اجرای پروژه‌های عنوان شده در جهت پویایی منطقه، توسعه متوازن شهر و ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان گام‌های مؤثری برداشته شود.

کد خبر 425291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • متین IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    0 0
    سلام چرا ب وضعیت مادی پراتمان واقع در خیابان شهیدان غربی رسیدگی نمیشود مگه این منطقه محروم جزی از شهر رهنان نیس
  • متین IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    0 0
    حتما باید از محله زاجان یکی پارتی باشه تو شهرداری ک بتونن کاری برا این مادی انجام بشه واقعا از لحاظ امنیت و خرابکاری در این محیط باید شکایتی باشه تا رسیدگی بشه واقعا ک محله زاجان از همه محله ها غریب تر واقع شده