تشدید برخورد با سدمعبر در گرگان

معاون خدمات شهری شهردار گرگان از اجرای طرح تشدید برخورد با وانت بارهای سیار و مغازه‌هایی که اقدام به تصرف پیاده‌روها و معابر می‌کنند خبر داد.

به گزارش ایمنا، موسی‌الرضا صفری اظهار کرد: شهرداری گرگان به استناد بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها و در راستای اجرای طرح انضباط شهری و پیشگیری از اخلال در نظم و پاسخگویی به درخواست به حق شهروندان با همکاری نیروی انتظامی و پلیس راهور شهرستان اجرای طرح تشدید برخورد با وانت‌بارهای سیار و رفع سد معبر را در دستور کار خود قرار داد.

وی ادامه داد: متأسفانه بیکاری و کمبود فرصت‌های شغلی از دلایل اصلی بروز چنین معضلاتی در سطح شهر است و ما به این مشکلات و معضلات جامعه به خوبی واقف هستیم و این شهرداری در چندین نوبت اقدام به جا نمایی مکان‌های امن برای فعالیت دست فروشان و وانت بارهای سیار کرده است.

معاون خدمات شهری شهردار گرگان تاکید کرد: باید به این موضوع هم توجه کنیم که سد معبر و فعالیت دست فروشان و یا وانت‌بارهای سیار به خصوص در نقاط پرخطر ریسک ایجاد حوادث را افزایش می‌دهد و شهرداری مکلف است نسبت به رفع سد معبر اقدام کند.

صفری گفت: در این طرح با صاحبان واحدهای صنفی که در معابر عمومی اقدام به سد معبر کرده بودند بخصوص صاحبان واحدهای صنفی که وسایل خود را در پیاده‌رو قرار داده و به حقوق شهروندان و عابران پیاده توجه نکرده بودند، برخورد شده و رفع سد معبر انجام شد.

وی تاکید کرد: در روزهای آتی این طرح در نقاط دیگر شهر گرگان ادامه خواهد داشت.

کد خبر 425286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.