مسابقه رالی خانوادگی در قزوین برگزار شد

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین از برگزاری مسابقه رالی خانواده به مناسبت سوم خرداد و روز آزادسازی خرمشهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمد درافشانی اظهار کرد: این مسابقه از صبح امروز با حضور ۳۰ خودرو از مقابل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری آغاز شده و تا گلزار شهدای شهر قزوین ادامه یافت.

وی گفت: در این مسابقه که با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و سازمان تاکسیرانی قزوین برنامه ریزی شد، شرکت‌کنندگان حدود نیم ساعت به صورت کاروانی در خیابان‌های شهر حرکت کردند.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقه، ادامه داد: رالی شهری خانواده با هدف ترویج فرهنگ صحیح رانندگی، رعایت قوانین و مقررات عبور و مرور، ایجاد نشاط و شادابی بین جامعه و آشنایی بیشتر مردم با قوانین راهنمایی و رانندگی طراحی شده و به تمامی شرکت کنندگان در این مسابقه جوایزی به رسم یاد بود اهدا خواهد شد.

درافشانی با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا بسیاری از برنامه‌های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری را تحت تأثیر خود قرار داد، اضافه کرد: مسابقه رالی خانواده به دلیل حضور افراد در ماشین شخصی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از نظر شیوع ویروس کرونا کاملاً بی‌خطر است و نقش مؤثری در افزایش نشاط و شادابی میان اقشار مختلف جامعه ایفا خواهد کرد.

منبع: ایرنا

کد خبر 425281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.