سحر دولتشاهی کازابلانکا را خواند

انتشار نسخه صوتی فیلم سینمایی «کازابلانکا» با صدای سحر دولتشاهی مخصوص نابینایان منتشر شد.

به گزارش ایمنا، گروه سوینا در تازه‌ترین فعالیت خود، هر ماه ۲ فیلم سینمایی کلاسیک خاطره‌انگیز را با مشارکت و همراهی هنرمندان توضیح‌دار خواهد کرد. سوینا (سینمای نابینایان) روز یکشنبه ۴ خرداد، فیلم سینمایی کازابلانکا را به عنوان اولین اثر این مجموعه به مناسبت عید سعید فطر، منتشر می‌کند. این فیلم روز یکشنبه ساعت ۱۷ از رادیو سوینا پخش خواهد شد و پس از آن، روی وب‌سایت سوینا در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.

سحر دولتشاهی، بازیگر سینما تئاتر و تلویزیون، کازابلانکا را پرده‌خوانی کرده است.

کازابلانکا فیلمی رمانتیک از سینمای آمریکا است که بر مبنای نمایش‌نامه‌ای بر روی صحنه نرفته از مورای بورنت و جان آلیسون به نام همه به کافه ریک می‌آیند و با کارگردانی مایکل کورتیز در سال ۱۹۴۲ تولید شده‌است. ستارگان این فیلم هامفری بوگارت، اینگرید برگمن و پل هنراید هستند و کلود رینس، کنراد وایت، سیدنی گرین‌استریت، پیتر لوری و دولی ویلسون نیز در این فیلم بازی کردند.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سوینا به نشانی www.sevinagroup.com به فایل فیلم‌های سینمایی صوتی دسترسی داشته باشند. نسخه صوتی فیلم‌های سینمایی کلاسیک جمعه‌ها منتشر خواهد شد.

سوینا تاکنون فیلم‌های سینمایی مطرب، خجالت نکش، غلامرضا تختی، گلنار، سرخپوست، شبی که ماه کامل شد، شهر موش‌ها ۲، قصر شیرین، متری شیش و نیم، قانون مورفی، آشغال‌های دوست‌داشتنی، بمب؛ یک عاشقانه، انیمیشن سینمایی شیرشاه و فیلم سینمایی خارجی دو پاپ را با همراهی هنرمندان توضیح‌دار کرده است.

کد خبر 425257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.