انتخاب آثار برتر نخستین جشنواره مجازی "خانواده خلاق"

شهردار گرگان از ارسال بیش از ۸۰۰ اثر به دبیرخانه نخستین جشنواره مجازی خانواده خلاق خبر داد و گفت: از منتخبان این جشنواره پس از شکست کرونا تجلیل می‌شود.

به گزارش ایمنا، عبدالرضا دادبود اظهار کرد: با توجه به بحران شیوع ویروس کرونا در کشور و ضرورت شرایط قرنطینه خانگی، جشنواره خانواده خلاق با هدف سرگرمی شهروندان و معرفی مهارت‌های آنها در زمینه‌های گوناگون، برای نخستین بار از وی شهرداری گرگان و به صورت مجازی برگزار شد که به شدت مورد استقبال شهروندان گرگانی و حتی استان‌ها و شهرهای دیگر قرار گرفت.

وی افزود: این جشنواره در بخش‌های کودکان، بزرگسالان، نوروزی، مذهبی، ورزشی، بازی‌های خانگی و بومی محلی با آیتم‌های متفاوت تدارک دیده شد که شهروندان بر حسب علاقه مندی در هر یک از زمینه‌های قید شده به صورت انفرادی و یا خانوادگی به معرفی و ارائه مهارت خود به دیگران پرداختند.

شهردار گرگان عنوان کرد: در مرحله داوری اولیه توسط متخصصان رشته‌های مختلف، از بین بیش از ۸۰۰ اثر ارسالی ۱۳۰ اثر به عنوان منتخبان جشنواره خلاق معرفی شدند.

وی گفت: با توجه به پایان نیافتن شیوع ویروس کرونا در کشور، برندگان نهایی این جشنواره از بین افراد و آثار منتخب و پس از راستی آزمایی، معرفی و در مراسمی از آنان تجلیل می‌شود.

کد خبر 425239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.