در تعطیلات عید فطر به باغبادران سفر نکنید

شهردار باغبادران گفت: از گردشگران خواهشمندیم در ایام تعطیلات عید فطر باغبادران را به عنوان مقصد سفر انتخاب نکنند.

حجت الله امینی باغبادرانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا در کشور، در شهر باغبادران با کنترل مبادی ورودی و خروجی و ایجاد ایستگاه‌های غربالگری موقعیت مناسبی در کنترل شیوع این بیماری ایجاد شد و این مسئله نشان داد مداخله انسانی به چه میزان می‌تواند در کنترل بیماری‌ها مؤثر باشد.

وی افزود: علی‌رغم اینکه شهر باغبادران یکی از شهرهای گردشگرپذیر استان است و با تعطیلی مدارس احتمال حضور گردشگر در این شهر به شدت فراوان بود، همراهی شهروندان، مسئولان و انسجام و همدلی ایجاد شده در شهر سبب شد کمترین آسیب‌ها به شهروندان این شهر وارد شود، باید توجه داشت حفظ این روند نیازمند همراهی بیشتر شهروندان، کلیدداران و صاحبان ویلاهاست.

شهردار باغبادران تصریح کرد: شهر باغبادران در فصول مختلف سال مقصد گردشگرانی از اقصی نقاط کشور و استان است، به همین دلیل در ایام پایانی ماه مبارک رمضان و تعطیلات عید سعید فطر نیز شاهد افزایش حضور گردشگران در این شهر هستیم.

امینی ادامه داد: از آنجا که خطر شیوع ویروس کرونا همچنان وجود دارد و سلامت شهروندان را تهدید می‌کند، برای حفظ سلامت شهروندان و گردشگران بر اساس مصوبه ستاد کرونای استان اصفهان و همچنین ستاد کرونای شهرستان لنجان مبنی بر ممنوعیت ورود گردشگر و افراد غیر بومی به شهر باغبادران همچنان اجرا می‌شود و نیروی انتظامی موظف شده با پشتیبانی سایر دستگاه‌ها در این زمینه اقدام کند.

وی تاکید کرد: امیدواریم با اجرای صحیح طرح ممنوعیت ورود افراد غیر بومی به بخش و شهر باغبادران بتوانیم سلامت ساکنان را حفظ کنیم، بنابراین از گردشگران خواهشمندیم در این ایام باغبادران را به عنوان مقصد سفر انتخاب نکنند تا شاهد قطع زنجیره انتقال این بیماری باشیم.

کد خبر 425216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.