رونمایی از نسخه جدید درگاه الکترونیکی شهرداری

شهردار اصفهان گفت: همزمان با ۱۴ تیرماه روز شهرداری ها، نسخه جدید درگاه الکترونیکی شهرداری اصفهان رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز- شنبه سوم خردادماه ۹۹- در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» ضمن گرامیداشت سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر و یاد و خاطره شهدای این روز که مجاهدت‌های آنها پیروزی را رقم زد، اظهار کرد: روز گذشته روز جهانی قدس را پشت سر گذراندیم و البته فراموش نمی‌کنیم که پیروزی با مقاومت و آزادگی حاصل می‌شود و در خرمشهر نیز همین اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه شهرهای جهان در مسیر توسعه به سمت هوشمندسازی حرکت می‌کنند، تصریح کرد: شهر هوشمند الزاماتی دارد؛ شهرهای جهان در موقعیت‌ها و چالش‌های مشترک و نزدیک به هم قرار می‌گیرند، از این روز عضویت در شبکه شهرها باعث می‌شود تا شهرها، مدیران و برنامه‌ریزان شهری فرصت‌ها و ضروریات را بهتر ببینند، از چالش‌های شهرهای دیگر آگاه شوند و سعی در رفع چالش‌های مشترک داشته باشند.

شهردار اصفهان افزود: یکی از این شبکه‌ها، «شبکه جهانی شهرهای پایدار هوشمند» موسوم به wego است که شهر اصفهان در هفته گذشته مراحل عضویت خود را در این شبکه طی کرد و رسماً به این شبکه پیوست.

وی ادامه داد: این نهمین سازمان یا شبکه بین‌المللی است که شهرداری اصفهان به عضویت آن درآمده و امیدواریم این اتفاق، محرک و پشتیبانی برای شتاب گرفتن مسیر هوشمندسازی شهر باشد و اصفهان از ظرفیت و تجربیات شهرهای دیگر استفاده کند.

نوروزی خاطرنشان کرد: در راستای شهر هوشمند، در هفته‌های گذشته در خصوص خدمات الکترونیکی که شهروندان می‌توانند به ویژه در زمینه شهرسازی الکترونیک استفاده کنند، اطلاع رسانی لازم انجام و شرایطی مهیا شده که افراد می‌توانند با چند کلیک از طریق سایت my.isfahan.ir به خدمات دسترسی پیدا کنند.

شهردار اصفهان از جمله خدمات قابل ارائه در سایت my.isfahan.ir را استعلامات بانک، دبیرخانه، محاسبه عوارض نوسازی و کسب و پیشه، نقشه‌های شهر، پرونده‌های شهرسازی، امور مربوط به مهندسین طراح و ناظر عنوان کرد و گفت: این سایت مرتب در حال به روز رسانی خدمات است تا شهر با چند کلیک در اختیار شهروندان قرار گیرد.

وی افزود: همزمان با ۱۴ تیرماه روز شهرداری‌ها نیز نسخه جدید درگاه الکترونیکی شهرداری اصفهان رونمایی خواهد شد تا شهروندان در محیطی مخاطب محور خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

نوروزی اظهار امیدواری کرد: رضایت شهروندان با تسهیل این فرآیندها حاصل شود، زیرا این خدمات می‌تواند صرفه‌جویی در وقت و هزینه کارکنان شهرداری و شهروندان را در شرایط بهتری فراهم کند.

کد خبر 425213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.