تاکسیرانان آستارا بُن خرید دریافت کردند

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری آستارا گفت: بازتاب گسترده گزارش منتشر شده در خبرگزاری ایمنا سبب شد کارت هدیه خرید کالای ۲۵۰ هزار تومانی بین ۲۰۰ نفر از رانندگان تاکسی توزیع این شهر توزیع شود.

غلامرضا مصائب در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بازتاب گسترده گزارش منتشر شده در خبرگزاری ایمنا با عنوان " جیب خالی تاکسیرانان" اظهار کرد: بعد از انتشار این گزارش، به همت سپاه ناحیه آستارا کارت هدیه خرید کالای ۲۵۰ هزار تومانی بین ۲۰۰ نفر از رانندگان تاکسی توزیع شد.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون رانندگان تاکسی درون شهری آسیب دیده از کرونا در آستارا که در زمینه بیمه تأمین اجتماعی به دلیل نداشتن تمدید مدت اعتبار دفترچه وسیله نقلیه خود دچار مشکل پرداخت هزینه بودند، با مراجعه به این سازمان دفترچه خود را به مدت سه ماه رایگان تمدید کردند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری آستارا از گزارش‌های بسیار خوب خبرنگار خبرگزاری ایمنا در بازتاب مشکلات حوزه حمل و نقل قدردانی کرد و افزود: در سه ماه گذشته رانندگان تاکسی درون شهری به دلیل شیوع کرونا به لحاظ مالی و معیشتی دچار مشکلات بسیاری شده‌اند که امیدواریم با کمک رسانه‌ها، خیران و نهادهای حامی آسیب دیدگان کرونا بخشی از مشکلات مالی رانندگان حوزه حمل و نقل عمومی رفع شود.

ضرورت شفاف‌سازی رسانه‌ای در مدیریت شهری

همچنین میثم الوان پور، سخنگوی شورای اسلامی شهر آستارا نیز گفت: بعد از انتشار گزارش خبرنگار خبرگزاری ایمنا با عنوان "جیب خالی تاکسیرانان"، جهانبخش آرمان، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آستارا با دیدن و خواندن این گزارش با بنده تماس گرفتند و خواستار شناسایی و معرفی رانندگان تاکسی درون شهری آسیب دیده از کرونا شد.

وی افزود: با اقدام خیرخواهانه سپاه ناحیه آستارا و با مشارکت شهرداری این شهر، تعداد ۲۰۰ نفر از رانندگان تاکسی درون شهری آسیب دیده از کرونا که به لحاظ معیشتی دچار مشکلاتی بودند، کارت هدیه خرید ۲۵۰ هزار تومانی از فروشگاه اتکا دریافت کردند که گزارش خبرگزاری ایمنا در این زمینه بسیار تأثیرگذار بود.

وی گزارش‌های خبرگزاری ایمنا را بسیار مهم، تأثیرگذار، منطبق با واقعیت‌ها جامعه و خواسته‌های شهروندان دانست و اضافه کرد: امیدواریم انتشار گزارش‌های بسیار خوب این خبرگزاری در خصوص مشکلات شهر و شهروندان تداوم داشته باشد، تا مدیران دلسوزی همچون فرمانده سپاه ناحیه آستارا که به دنبال رفع این مشکلات هستند، با دیدن و خواندن این گزارش‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر آستارا با تاکید بر اینکه شفاف‌سازی در فضای اطلاع رسانی تأثیر بسیار مثبتی در جامعه دارد و خبرگزاری ایمنا در این راستا رسالت خود را به خوبی انجام می‌دهد، افزود: رسانه‌ها می‌توانند بسیاری از زوایای پنهان آسیب‌های اجتماعی را با هدف پیشگیری از گسترش آن‌ها، تحلیل و تبیین کنند و در این راستا مدیران نیز باید ظرفیت انتقادپذیری خود را بالا ببرند.

به گزارش ایمنا، شهر بندر مرزی آستارا با ۵۱ هزار و ۵۷۹ نفر جمعیت در غرب استان گیلان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

کد خبر 425198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.