اعتراض به حذف عادل فردوسی پور در حضور رئیس جمهور + فیلم

دبیر کل حزب اتحاد ملت در حضور رئیس جمهور به حذف عادل فردوسی پور اعتراض کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بیش از یک سال است که با روی کار آمدن علی فروغی، جلوی پخش نود به دلایل نا معلوم و بدون کوچک‌ترین توضیحی گرفته شده است و عادل فردوسی پور و برنامه نود از شبکه سه کنار گذاشته‌اند.

با حذف عادل از شبکه سه، و تنگ شدن فضا برای مزدک میرزایی، او هم تصمیم گرفت از شبکه سه جدا شود و بار سفر ببندد و به کشور انگلستان سفر کرده و برای رسانه‌های آن کشور کار کند.

در این مدت همه چهره‌های مشهور کشورمان چه در برنامه‌های صدا و سیما چه در فضای مجازی و چه از راه‌های دیگر از عادل فردوسی پور و مزدک حمایت کرده و برای غیبت آنها ابراز دلتنگی کردند و کنار گذاشته شدن چهره‌های مطرح و محبوب تلویزیون را کاری نادرست خوانده‌اند.

در این میان امروز هم علی شکوری راد دبیر کل حزب اتحاد ملت در جلسه سیاسیون در حضور حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان، از حذف عادل فردوسی پور ابزار ناراحتی کرد.

دبیر کل حزب اتحاد ملت در این جلسه گفت: برای توسعه خیلی‌ها میگویند سرمایه اقتصادی باید وجود داشته باشد، بعضی‌ها میگویند سرمایه انسانی باید باشد تا توسعه شکل بگیرد، بعد گفتند نه سرمایه اجتماعی از هردوی آن‌ها مهم‌تر است، دست آخر سر هم میگویند سرمایه‌های نمادین مهم‌تر است.

شکوری راد ادامه داد: واقعیتش این است که ما در سرمایه اجتماعی و سرمایه نمادین خیلی بیشتر خسارت دیدیم، مثل آقای فردوسی پور که یک مجری ساده توی تلویزیون بود.

وی افزود: جوان‌های مملکت دوست داشتند دوشنبه‌ها ۲ ساعت بنشینند تا ایشان برایشان برنامه اجرا کند، این سرمایه نمادین که مردم به او تعلق خاطر پیدا کرده بودند را حذف می‌کنند، اینها خسارت است.

کد خبر 425169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.