ورودی شهربازی رویاها رایگان شد

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان از رایگان شدن ورودی شهربازی شهر رویاها به مناسبت عید سعید فطر به مدت پنج روز خبر داد.

علی معینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به مناسبت عید سعید فطر هزینه ورودی شهر بازی رویاها به مدت پنج روز از روز اول تا پنجم خردادماه رایگان شد.

وی افزود: تمام مجموعه‌های این شرکت از جمله تله سیژ ناژوان، تله کابین صفه و شهربازی شهر رویاها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از تاریخ یکم خردادماه آغاز به کار کرده است.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان ادامه داد: مجموعه گردشگری و تفریحی صفه، تله سیژ ناژوان و مجموعه تفریحی شهر رویاها از زیر مجموعه‌های این شرکت به شمار می‌آید.

وی با اشاره به ساعات کاری مجموعه‌های تحت پوشش شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان، خاطرنشان کرد: تا پایان تعطیلات عید سعید فطر ساعت فعالیت شهر رویاها از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۴ شب، تله‌کابین صفه صبح‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۴ و بعد از ظهرها از ساعت ۱۶ تا غروب، بولینگ و بیلیارد صفه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ شب و کارتینگ رویاها از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۴ شب است.

کد خبر 425154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدی IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
    0 1
    منون چه عالی.....................................کاش ادامه پیدا کنه
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
    0 0
    سلام شما چه روز هایی هستید