اسکندری: راه حل مشکلات کشور در دست مردم است

امام جمعه بوئین‌ و میاندشت گفت: برخی با تصور غلط فکر می‌کنند نجات کشور و مشکلات جامعه به دست کسانی است که کمر همت برای نابودی نظام بسته‌اند؛ در صورتی که آن‌ها برای کشور ما قدمی بر نخواهند داشت. راه حل مشکلات کشور در دست توانمند مردم ایران است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از بوئین و میاندشت، حجت‌الاسلام حسن اسکندری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوئین و میاندشت با بیان اینکه مشکلات جامعه ناشی از رعایت نکردن تقوای الهی است، اظهار کرد: در راه به دست آوردن دین و شریعت اسلام خون امامان و ائمه اطهار (ع) نثار شده است که نمونه بارز آن شهادت امام حسین (ع) در کربلا و شهادت امام علی (ع) در محراب نماز مسجد کوفه است.

وی تصریح کرد: باید قدردان نظام جمهوری اسلامی باشیم. برخی با تصور غلط فکر می‌کنند نجات کشور و مشکلات جامعه به دست کسانی است که کمر همت برای نابودی نظام بسته‌اند؛ در صورتی که آن‌ها برای کشور ما قدمی بر نخواهند داشت. راه حل مشکلات کشور در دست توانمند مردم ایران است.

امام جمعه بوئین و میاندشت خاطرنشان کرد: حرکت سردار سلیمانی برای نابودی صهیونیست‌ها بود و اگر این مسیر مبارزه با همان روحیه دفاع مقدس باشد آزاد سازی قدس شریف به زودی اتفاق می‌افتد. آزادسازی خرمشهر الگویی برای جبهه مقاومت است.

اسکندری تصریح کرد: اگر روحیه مبارزه در وجود انسان‌ها باشد همواره پیروز خواهیم شد، همانطور که در مبارزه با بیماری کرونا و با تلاش کادر پزشکی و مردم شهرستان، بوئین و میاندشت به عنوان یکی از مناطق سفید اعلام شد.

وی گفت: ایمان انسان برابر با برائت از مشرکان است و اگر کسی بخواهد ایمان فردی را محک بزند باید روحیه برائت از مشرکان را داشته باشد.

امام جمعه بوئین و میاندشت تأکید کرد: امروز روحیه ضد صهیونیست در تمام جوامع بشری زنده شده و جبهه مقاومت نیز در حال پیروز شدن است. به زودی صهیونیست‌های غاصب نابود می‌شوند.

کد خبر 425146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.