افزایش ۱۰ هزار مترمربع به مساحت فضای سبز زرینه

شهردار زرینه گفت: ۱۰ هزار متر مربع فضای سبز جدید در این شهر ایجاد شده تا سرانه ان به تناسب جمعیت به پنج مترمربع برسد.

به گزارش ایمنا، محمد محمدزاده اظهار کرد: همچنین براساس برنامه ریزی صورت گرفته شش هزار متر از خیابان‌های این شهر نیز با یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار و تأمین قیر رایگان روکش آسفالت می‌شود.

وی با اشاره به دیگر کارهای عمرانی پیش بینی شده این شهرداری برای اجرا در سال جاری، افزود: بهسازی معابر شهری، ایجاد فضای سبز از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ با تخصیص چهار میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال، ساماندهی میدان ورودی شهر و ایجاد پارک با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال از جمله این کارها است.

شهردار زرینه با تاکید بر نقش شهرداری در توسعه شهر و اشاره به پتانسیل‌های مهم زرینه ضمن قدردانی از توجه دولت بخاطر کمک مالی به شهرداری‌های کم درآمد اضافه کرد: زرینه دارای ظرفیت‌های مهمی در حوزه گردشگری، ترانزیتی و صنعتی است و شهرداری آمادگی برای هر نوع تسهیلگری در این حوزه‌ها دارد.

محمدزاده با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و انجام اقداماتی از سوی شهرداری در این خصوص یادآور شد: جلسات ستاد مدیریت بحران در شهرداری با موضوع اقدامات پیشگیرانه در مقابل کرونا و گندزدایی معابر شهری هر شب از ساعت ۲۲ تا یک بامداد به مدت ۲۰ روز، آموزش پرسنل جایگاه سی ان جی جهت گندزدایی این مکان بخصوص نازل‌ها، جلوگیری از تجمع دست فروشان و ماشین‌های فروش میوه دوره گرد و تعطیلی چهارشنبه بازار، نصب بنرهای اطلاع رسانی در شهر از جمله اقدامات انجام شده برای مقابله با ویروس کرونا است.

وی با بیان اینکه شهرداری‌های نوپا مثل زرینه با مشکلات فراوانی رو به رو هستند، گفت: شهرداری با پشتیبانی شوراها و مدیریت صحیح در پرداخت حقوق کارکنان و کارگران شاغل خود تاکنون مشکلی نداشته است.

شهردار زرینه تاکید کرد: با استقبال از سرمایه گذار بخش خصوصی برای ایجاد کارخانه تولید شن و ماسه که ۵۰ درصد آن متعلق به شهرداری زرینه است اقدام شد که در آینده نزدیک شروع بکار می‌کند که درآمدزایی خوبی برای شهرداری خواهد داشت.

منبع: ایرنا

کد خبر 425094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.