رسانه‌ها بازوان توانمند جمهوری اسلامی هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بویین میاندشت گفت: رسانه‌ها به عنوان بازوان قدرت جمهوری اسلامی در ایفای نقش راستین خود به حفظ و حراست از جریان و مکتب قدس استوار عمل کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد رحمانی امروز (پنج‌شنبه) در نشست خبری، اظهار کرد: روز قدس به عنوان شناسنامه جهان اسلام و نماد مبارزه با استکبار است، این روز از دیدگان معمار کبیر انقلاب اسلامی کلید آزادی فلسطین است.

وی گفت: امسال به دلیل پیشگیری از ویروس کرونا توفیق برپایی راهپیمایی روز جهانی قدس در اعلام انزجار از سیاست‌های ددمنشانه رژیم صهیونیستی و حمایت از آرمان‌های ملت مظلوم فلسطین نیست، اما در جبهه رسانه‌ای و فضای مجازی باید به انجام تکلیف دینی و انسانی در حمایت از قدس مظلوم بپردازیم و حرکتی ماندگار را خلق کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بویین میاندشت تاکید کرد: افسران جنگ نرم حقانیت و آزادیخواهی جریان و مکتب قدس را در جبهه رسانه‌ای با همت و توان مضاعف عینیت بخشند.

رحمانی افزود: رسانه‌ها به عنوان بازوان قدرت جمهوری اسلامی در ایفای نقش راستین خود به حفظ و حراست از جریان و مکتب قدس استوار عمل کنند و در آفرینش صحنه‌های مظلومیت مردم فلسطین و نمایان کردن چهره استکبار جهانی و صهیونیست در اذهان مردم جهان نقش مؤثری ایفا کنند.

وی گفت: باید از ظرفیت فضای مجازی در افزایش اعتبار روز جهانی قدس و نمایش عظمت آن به جهانیان که برخی از دولت‌ها مانع از گسترش و نشر آن می‌شوند به نحو احسن استفاده شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بویین میاندشت افزود: راه اندازی پویش‌های ضدصهیونیستی و رزمایش‌ها در راستای تغییر پروفایل‌های حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی، به نام مقدس قدس عینیت می‌بخشد، استفاده از فضای مجازی و رسانه‌ای راهکاری مؤثر برای گرامیداشت روز جهانی قدس است.

کد خبر 425076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.