مجازات عاملان انتشار آلودگی در یزد/نمایش خیابانی برای پیشگیری از کرونا

در این بسته خبری از سامان‌دهی کارگران فصلی قم تا بهره برداری از ١٢ ایستگاه خط ٦ و ٧ مترو تهران و ایجاد شهرک گردشگری در همدان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

شروع مجدد فعالیت ناوگان اتوبوسرانی شهرداری مشهد

بعد از محدود شدن خدمات ناوگان اتوبوسرانی که به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا صورت گرفته بود، از ششم خردادماه این خدمات به حالت عادی باز می‌گردد.

سامان‌دهی کارگران فصلی قم

امیر سامع، معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: در موضوع سامان‌دهی کارگران فصلی باید هدف خود را بر پیشگیری از ایستادن کارگران در سر چهارراه‌ها متمرکز کنیم.

جریمه نقدی برای عاملان انتشار آلودگی در یزد

حسین صالحیان، معاون خدمات شهری شهرداری یزد، از اعمال ماده ۱۶ قانون مدیریت پسماند برای عاملان انتشار آلودگی در یزد خبر داد.

باغ رضوان عید فطر تعطیل است

احمدرضا مرادی، مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت: طبق مصوبه استانی مقابله با کرونا، باغ رضوان و آرامستان های محلی شهر اصفهان در روز عید فطر تعطیل خواهد بود.

نمایش خیابانی برای پیشگیری از کرونا در کرج

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج برای پیشگیری و مقابله با کرونا اقدام به برگزاری نمایش خیابانی در این کلانشهر کرد.

نرخ جدید کرایه تاکسی و آژانس‌های درون شهری رفسنجان

محمدرضا سلمانی، مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری رفسنجان نرخ جدید کرایه تاکسی درون شهری و آژانس‌های شهر رفسنجان را اعلام کرد.

ساماندهی صنوف مزاحم شهر زاهدان

محمد امین براهویی، معاون خدمات شهر شهرداری زاهدان از برنامه ریزی ساماندهی صنوف مزاحم شهری در خیابان‌های پرتردد خبر داد.

ساماندهی آرامستان آیچی

شهرداری سقز از آغاز اقداماتی اجرایی برای ساماندهی آرامستان آیچی خبر داد و گفت: بهسازی و آسفالت ورودی آرامستان برای تسهیل در دسترسی شهروندان و مراجعین، تسطیح و بهسازی پارکینگ مقابل درب آرامستان در حال انجام است.

شهرک گردشگری در همدان ایجاد می‌شود

مهران جاجیان، رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری همدان از ایجاد شهرک گردشگری با یک هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در شهر همدان خبر داد.

بهره برداری از ١٢ ایستگاه خط ٦ و ٧ مترو

سید مناف هاشمی، معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران از راه اندازی ۱۲ ایستگاه از خط‌های ۶ و ۷ مترو تا پایان سال خبر داد.

کد خبر 425064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.