تجلیل مراجع عظام تقلید از خدمات علی لاریجانی

آیت الله نوری همدانی و آیت الله مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید در پیام‌های جداگانه‌ای از خدمات علی لاریجانی در سه دوره ریاست مجلس تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مجلس، در پیام آیت الله العظمی نوری همدانی از مراجع عظام تقلید خطاب به علی لاریجانی آمده است: جنابعالی در ٣ دوره نمایندگی از طرف مردم شریف استان قم و مدیریت مجلس شورای اسلامی را بر عهده داشته‌اید و خدمات فراوانی را به انجام رسانده‌اید که امروز خدمت به مردم و این نظام ولایی اسلامی توفیق بزرگی از جانب پروردگار متعال محسوب می‌شود.

در ادامه این پیام آمده است: جنابعالی الحمدلله از جمله شخصیت‌هایی می‌باشید که خداوند متعال این توفیق را به شما عنایت کرده است و سه دوره نمایندگی از طرف مردم شریف استان قم و مدیریت مجلس شورای اسلامی را بر عهده داشته‌اید و خدمات فراوانی را به انجام رسانده‌اید و از آنجا که تربیت شده بیت فقه و فقاهت می‌باشید و این خود یک مزیت مهمی است امیدوارم در آینده نیز با توجه به فکر و فرهنگ و شایستگی و مدیریت مخصوصی که دارید برای جامعه و نظام اسلامی منشأ خدمات باشید.

همچنین در متن پیام آیت الله العظمی مکارم شیرازی خطاب به علی لاریجانی آمده است: جنابعالی در مدیریت دوزاده ساله مجلس، خدمات فراونی به قوه مقننه داشته‌اید و نظرات شما در بسیاری از مسائل سیاسی کشور راهگشا بود. اینجانب به نوبه خود از زحمات شما تشکر کرده و امیدوارم از وجودتان در نهادهای مهم کشور استفاده شود.

کد خبر 425054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.