شهرداری تبریز با فضاسازی گسترده به استقبال روز جهانی قدس می‌رود

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز از فضاسازی گسترده این اداره کل به مناسبت روز جهانی قدس در سطح شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، سعید حاجی‌زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز با فضاسازی‌های گسترده شهر به استقبال گرامیداشت این روز می‌رود.

وی با بیان اینکه امسال شرایط برگزاری این روز متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است، گفت: بروز و شیوع ویروس کرونا امسال برپایی راهپیمایی روز جهانی قدس را دستخوش تحولاتی کرد و در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی مراسم راهپیمایی برپا نمی‌شود.

حاجی‌زاده ادامه داد: به همین خاطر اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز با فضاسازی‌های وسیع در سطح شهر، تلاش داشته اندیشه استکبار ستیزی را در چهره بصری شهر تداعی کند.

به گفته مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز بیش از ۶۰ بنر و شش بیلبورد در نقاط مختلف شهر نصب و اکران شده که عبارت «قدس از آن ماست» در بیش‌تر فضاسازی‌ها محوریت دارد.

حاجی زاده یادآور شد: همچنین با توجه به سخنرانی مقام معظم رهبری به مناسبت روز قدس، اطلاع رسانی زمان سخنرانی ایشان از دیگر رویکردهای فضاسازی‌های قدس امسال در سطح شهر تبریز به شمار می‌آید.

وی عنوان کرد: بزرگ‌ترین پرچم فلسطین نیز به مساحت بیش از ۲۰۰ متر مربع توسط اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز و با هماهنگی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در روز قدس امسال رونمایی می‌شود.

کد خبر 425040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.