سومین مرحله کمک‌های حمایتی به تاکسیران‌های قم اختصاص یافت

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از اختصاص کمک پنج میلیون ریالی به ۵۷ تاکسی در فاز سوم کمک‌های حمایتی خبر داد.

به گزارش ایمنا، امیر یزدی با اشاره به شرایط ایجاد شده اقتصادی برای اقشار مختلف با شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: سازمان تاکسیرانی و خانواده تاکسیرانی با شیوع بیماری کرونا دچار آسیب‌های بسیاری شده و نیازمند حمایت‌های گسترده هستند.

وی خانواده تاکسیرانی را با جمعیتی بیش از ۵۰ هزار نفر موردتوجه قرار داد و افزود: با شیوع ویروس کرونا و اجرای محدودیت‌های اجتماعی و رعایت شهروندان در استفاده نکردن از حمل‌ونقل عمومی بیش از ۱۰ هزار تاکسی‌دار دچار مشکلات معیشتی شده است.

یزدی با ابراز تأسف از وجود محدودیت‌های مالی سازمان تاکسیرانی، تصریح کرد: از زمان شروع ویروس کرونا دو طرح حمایتی از تاکسی‌دارها اجراشده و مرحله سوم آن در دست اقدام است.

وی کمک پنج میلیون ریالی به ۶۰۸ تاکسیران قمی را نخستین مرحله حمایتی سازمان تاکسیرانی شهرداری عنوان کرد و گفت: در فاز دوم نیز تعداد ۷۰۰ نفر برای دریافت وام ۲۰ میلیون ریالی به اتحادیه تاکسی‌دارهای تهران معرفی‌شده‌اند.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از اختصاص دوباره ۵۷ کمک پنج میلیون ریالی به رانندگان خبر داد و خاطرنشان کرد: در فاز سوم حمایت‌های سازمان از تاکسیران‌ها ۵۷ مورد دیگر شناسایی‌شده و مورد حمایت قرار گرفتند.

یزدی حمایت‌های سازمان تاکسیرانی شهرداری قم از تاکسی‌دارها را نیازمند اعتبارات ملی دانست و تأکید کرد: وظیفه حمایت از خانواده تاکسیرانی بوده و از هیچ کمکی در این برهه از زمان به این خانواده‌ها دریغ نخواهیم کرد.

کد خبر 425036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.