آمادگی میزبانی از زائران رضوی با رعایت کامل اصول بهداشتی

معاون خدمات شهری شهردار مشهد گفت: اولویت اول شهرداری حفظ سلامت زائران است و با توجه به احتمال شروع سفرها در تابستان با رعایت کامل اصول بهداشتی آماده میزبانی از زائران رضوی هستیم.

به گزارش ایمنا، مهدی یعقوبی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان خراسان رضوی ویژه تابستان ۹۹، اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، شهرداری مشهد عملیات‌های ضدعفونی را با تمام امکانات و تجهیزات به کار گرفت و خوشبختانه اقدامات مؤثری در این خصوص صورت پذیرفت.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری مشهد مطابق سنوات گذشته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آمادگی کامل برای میزبانی از زائران را دارد، افزود: در همین راستا تمهیدات ویژه‌ای برای آغاز سفرها در تابستان اندیشیده شده و اقدامات نظافتی و ضد عفونی معابر با ورود زائران ادامه خواهد داشت.

معاون خدمات شهری شهردار مشهد ادامه داد: تمامی امکانات و تجهیزات خدمات شهری از جمله جمع‌آوری زباله، رفت و روب سطح شهر خصوصاً نقاط پیرامونی حرم مطهر رضوی افزایش خواهد یافت.

وی تصریح کرد: همچنین ناوگان حمل و نقل درون شهری، مانند سازمان اتوبوسرانی، تاکسیرانی و قطار شهری با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی آماده خدمت رسانی به زائران می‌باشند.

یعقوبی گفت: با توجه به شروع سفرها در تابستان، اقدامات در حوزه فرهنگ سازی و اطلاع رسانی رعایت مسائل بهداشتی، تبلیغات محیطی در سطح شهر با ورود زائران بیشتر خواهد شد.

کد خبر 425016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.