۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
ساماندهی آرامستان آیچی

شهرداری سقز از آغاز اقداماتی اجرایی برای ساماندهی آرامستان آیچی خبر داد و گفت: بهسازی و آسفالت ورودی آرامستان برای تسهیل در دسترسی شهروندان و مراجعین، تسطیح و بهسازی پارکینگ مقابل درب آرامستان در حال انجام است.

به گزارش ایمنا، علی پورکریم اظهار کرد: شهرداری سقز از اوایل امسال به صورت مستمر خدمات رسانی بهتر به شهروندان را در دستور کار قرار داد و در این راستا ۱۰ هزار مترمربع از معابر سطح شهر آسفالت شده است.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی با وجود کمبود بودجه و اعتبارات، شهرداری با بهره گیری از تمام امکانات موجود سعی در خدمات رسانی مناسب و شایسته به شهروندان دارد، افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته و در صورت تأمین قیر مورد نیاز، آسفالت معابر و کوچه‌هایی که تا آخر سال ۹۸ تعهد داده‌ایم را انجام می‌دهیم همچنین روکش و آسفالت برخی خیابان‌های اصلی نیز انجام خواهد شد.

شهرداری سقز گفت: بنا به ضرورت اجتماعی، افزایش جمعیت شهری و افزایش مرگ و میر در سالیان اخیر، و اجرای عملیات توسعه آرامستان شهدا و ساماندهی آن، زمین برای دفن اموات در آرامستان شهدا وجود نداشت، به همین دلیل در سال ۱۳۸۷ قطعه زمینی به مساحت ۱۶ هکتار در کیلومتر سه جاده بانه رو به روی روستای آیچی خریداری شد.

پورکریم خاطرنشان کرد: آرامستان آیچی دارای مسجد، غسالخانه، سیستم تصفیه فاضلاب، سالن انتظار، ساختمان اداری و مغازه حجاری است و شهرداری با استقرار اتوبوس در روزهای دوشنبه و پنجشنبه برای ایاب و ذهاب زیارت کنندگان اهل قبور به آنها خدمات رسانی می‌کند.

وی از آغاز اقداماتی اجرایی برای ساماندهی آرامستان آیچی خبر داد و گفت: بهسازی و آسفالت ورودی آرامستان برای تسهیل در دسترسی شهروندان و مراجعین، تسطیح و بهسازی پارکینگ مقابل درب آرامستان در حال انجام است.

منبع: ایرنا

کد خبر 424990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.