آبگرفتگی ۵۰ واحد مسکونی در شهرضا و اختلال در شبکه های برق شرق اصفهان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: سیلاب شب گذشته به آبگرفتگی و خسارت بر ۵۰ واحد مسکونی در شهر منظریه از توابع شهرضا منجر شد و تندباد در شرق اصفهان به شبکه های برق خسارت وارد کرد.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بارش‌های شدید و رگباری شب گذشته در مناطق جنوب و شرق استان اصفهان به فعال شدن رودخانه‌های فصلی در شهرضا منجر شد.

وی افزود: سیلاب در شهر منظریه از توابع شهرضا باعث آبگرفتگی و خسارت به دست‌کم ۵۰ واحد مسکونی شد که ۱۰ اکیپ امدادی از مدیریت بحران، هلال احمر و راهداری شهرستان سیلاب را کنترل و به تخلیه آب و گل و لای از منازل اقدام کردند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: در محله منوچهر آباد شهرضا منازل مسکونی از سکنه تخلیه شد و سیلاب هدایت شد.

شیشه فروش گفت: بارش‌ها و وقوع سیل در روستای عارف آباد جرقویه علیا نیز به منازل مسکونی، مزارع کشاورزی خساراتی زده است که تیم ارزیابی برای بررسی خسارتها به محل اعزام شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه قنوات، سیل بندها، مزارع و دو خودرو در روستای رامشه بر اثر سیل آسیب دیده است، اضافه کرد: وزش باد و تندباد در شرق اصفهان به شبکه‌های برق خساراتی زده  است.

وی با بیان اینکه در حوادث جوی شب گذشته تلفات جانی نداشتیم، گفت: نیروهای امدادی مدیریت بحران همچنان برای مقابله با حوادث جوی احتمالی در حالت آماده باش قرار دارند.

کد خبر 424917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.