افتخاری: انتخابم به عنوان سرمربی هندبال ساحلی ایران تصمیم فدراسیون بود

سرمربی تیم هندبال ساحلی آقایان گفت: هرکس راجع به موضوعی نظری می دهد، دلیلی بر درست بودن آن نیست. با توجه به مسئولیتی که برعهده ام گذاشته شده و سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی شده ام، وظیفه خود می دانم در همه رده های تیم های ملی هندبال ساحلی همکاری کنم.

حسن افتخاری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با مسابقات پیش روی تیم‌های ملی هندبال ساحلی، اظهار کرد: دومین دوره مسابقات هندبال ساحلی نوجوانان آسیا قرار بود ۱۳ فروردین ماه در بانکوک تایلند برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا به ۲۰ شهریور منتقل شد. اگر نوجوانان در مسابقات آسیایی رتبه کسب کنند، می‌توانند سهمیه جهانی ۲۰۲۱ را بگیرند.

وی با بیان اینکه در رده سنی بزرگسالان ششمین دوره بازی‌های ساحلی آسیا را پیش رو داریم افزود: تیم ملی هندبال ساحلی بزرگسالان ایران برای اولین بار در این مسابقات شرکت خواهد کرد، این رقابت‌ها هفت آذرماه در ساینا چین برگزار خواهد شد. این رویداد تا سال ۲۰۱۶ دو سال یک بار برگزار می‌شد، اما از آن به بعد چهار سال یک بار برگزار می‌شود.

سرمربی تیم هندبال ساحلی آقایان با بیان اینکه تیم نونهالان پشتوانه تیم نوجوان است، تصریح کرد: مسابقات نونهالان تحت پوشش استعدادهای برتر برگزار می‌شود که آنها برای مسابقات ۲۰۲۴ در رده سنی‌های بالاتر آماده شوند.

افتخاری در خصوص انتخاب وی به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان هندبال ساحلی، خاطر نشان کرد: این مسئله تصمیم فدراسیون هندبال است. هرکس راجع به این موضوع نظری می‌دهد دلیل بر درست بودن آن نیست. با توجه به مسئولیتی که برعهده ام گذاشته شده، وظیفه خود می‌دانم در همه رده‌های تیم‌های ملی هندبال ساحلی همکاری کنم.

وی در رابطه با تیم ملی هندبال ساحلی امید، گفت: یک نسل جوان بسیار خوب زیر ۲۵ سال (امید) داریم که پشتوانه تیم ملی بزرگسالان هستند و با تشکیل آن می‌توانیم به آینده خوب هندبال ساحلی در آسیا و جهان امیدوار باشیم.

کد خبر 424911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.