تلویزیون هوشمند 21Face چه ویژگی‌هایی دارد؟

شرکت "Viomi"، زیرمجموعه شیائومی، به تازگی از نمایشگر هوشمند خود به نام "21Face" رونمایی کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، این شرکت نمایشگر هوشمند خود را در چهار سایز ۴۵، ۵۵، ۶۵ و ۷۵ اینچ معرفی کرده است که نسخه ۷۵ اینچی آن از کیفیت تصویر ۷۶۸۰ * ۴۳۲۰ پیکسل یا 8K، نرخ رفرش فوق العاده ۱۲ هرتزی و شبکه 5G پشتیبانی می‌کند. این نسخه از 21Face به پردازشگر چهار هسته‌ای با GPU دو هسته‌ای مجهز است.

همچنین، این محصول دارای هشت گیگابایت RAM و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است. یک بلندگوی قدرتمند با خروجی ۱۰۰ وات نیز در لبه پایینی این تلویزیون تعبیه شده که از سیستم صوتی "دالبی اتموس" (Dolby Atmos) و "فیلتر پسیو HiFi" پشتیبانی می‌کند. در لبه بالایی این محصول نیز دوربین 1080p HD مجهز به هوش مصنوعی، حسگرهای سه بعدی و سنجش فاصله به چشم می‌خورد.

نسخه ۷۵ اینچی این محصول علاوه بر پشتیبانی از شبکه 5G، با وای فای ۶، بلوتوث و Zigbee نیز سازگار است، اما دو مدل دیگر آن، یعنی نسخه‌های ۵۵ و ۶۵ اینچی تنها با وای فای سازگاری دارد. یکی از ویژگی‌های قابل توجه تلویزیون هوشمند جدید این است که به کاربر اجازه می‌دهد فقط با ژست‌های حرکتی و بدون استفاده از ریموت، ویدئو را به عقب یا جلو ببرد و حتی صدا را کم یا زیاد کند.

این تلویزیون هوشمند از تاریخ ۲۹ خرداد به دو صورت آنلاین و آفلاین در چین به فروش می‌رسد؛ در مورد قیمت آن هنوز اطلاعات خاصی گزارش نشده است.

کد خبر 424899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.