رونق میدان امام علی (ع) با راه‌اندازی سالن فروشگاهی چند منظوره

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: به دلیل تراکم جمعیت در محدوده میدان امام علی (ع) و نبود فروشگاه‌های بزرگ عرضه کالاهای مایحتاج شهروندان این محدوده، فروشگاه زنجیره‌ای این میدان همزمان با عید فطر مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

حسین کارگر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به دلیل اینکه شهروندان محدوده میدان امام علی (ع) از وجود فروشگاه زنجیره‌ای بی‌بهره بودند، سالن ۱۳ هزار و ۵۰۰ مترمربعی به این موضوع اختصاص یافته و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: به منظور تسهیل در عبور و مرور شهروندان به سالن چندمنظوره حدود سه هزار و ۸۰۰ مترمربع این سالن به پارکینگ با ظرفیت حدود ۱۰۰ خودرو اختصاص داده شده است.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان با اشاره به هزینه بیش از چهار میلیارد ریالی ترافیکی این طرح، تصریح کرد: با توجه به اینکه میدان امام علی (ع) در مسیر اتوبوس BRT ارغوانیه از خیابان ولیعصر (عج) به خیابان عبدالرزاق و انتهای پایانه صمدیه قرار گرفته و از حجم بالای مسافر برخوردار است، ایستگاه BRT مقابل سالن چندمنظوره با اصلاح هندسی ورودی به پارکینگ طراحی و اجرا شد.

وی با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده جهت راه‌اندازی سالن فروشگاهی چندمنظوره، ادامه داد: ایجاد سیستم الکتریکی و مکانیکی مجموعه شامل موتورخانه و احداث پست ۸۰۰ کیلوواتی همچنین رفع نواقص تأسیسات مجموعه از فعالیت‌های راه‌اندازی این مجموعه محسوب می‌شود.

کد خبر 424887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.