فرود اضطراری هواپیمای آمریکایی در بزرگراه

دستگیری عاملان التهاب در بازار خودرو و ارز در مهاباد، کشف نوزاد دختر در خیابان، کشف دو میلیارد ریال کالای قاچاق در پاوه، کشف ۴۸ قطعه پرنده وحشی در پرنده فروشی های مشهد و دستگیری ۱۹ مواد فروش در گیلان غرب

به گزارش خبرنگار ایمنا، یک هواپیمای کوچک آمریکایی مجبور به فرود اضطراری در بزرگراهی در نزدیکی شهر کانزاس سیتی شد.

خلبان یک هواپیمای کوچک مجبور به فرود اضطراری در بزرگراهی در منطقه لیز سامیت در نزدیکی شهر کانزاس سیتی در آمریکا شد.

پیش از نیز یک فروند هواپیمای اف -۱۵ که وظیفه حفاظت از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در سفرهای کاری او به کمپ دیوید را بر عهده دارد، به دلایل نامعلوم مجبور به فرود اضطراری در پایگاه هوایی اندروز در مریلند شد.

در بیانیه سخنگوی پایگاه هوایی اندروز اعلام شد این هواپیما در مأموریت «عملیات نابل ایگل» برای فرماندهی پدافند هوایی آمریکای شمالی بود. اما حوالی ساعت یک و سی دقیقه بعدازظهر مجبور به تغییر مسیر به سوی پایگاه اندروز شد. هیچ جزئیاتی از علت فرود اضطراری این هواپیما منتشر نشده است.

دستگیری عاملان التهاب در بازار خودرو و ارز در مهاباد

سرهنگ برزو تجاری اظهار کرد: در راستای رصد فضای مجازی، کنترل و شناسایی افرادی که اقدام به التهاب در بازار خودرو و ارز در فضای مجازی می‌کردند، کارشناسان پلیس فتا موفق به شناسایی سه نفر در این زمینه شدند.

او ادامه داد: این افراد با ایجاد صفحات اینستاگرامی و کانال‌های تلگرامی در فضای مجازی با انتشار قیمت‌های متفاوت خودرو و ارز موجب تشویش اذهان عمومی می‌شدند.

فرمانده انتظامی مهاباد اضافه کرد: مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت و پس از یک سری عملیات سایبری و شناسایی متهمین، با اخذ دستور مقام قضائی دستگیر شدند.

تجاری در خصوص انگیزه این افراد گفت: متهمین در اظهارات خود انتشار این قیمت‌ها در فضای مجازی را به قصد کسب درآمد و همچنین ایجاد انگیزه برای افزایش کاربران در صفحات مجازی خود عنوان کردند.

او بیان کرد: کلیه صفحات مجازی متهمین توسط پلیس فتا مسدود و متهمین به همراه پرونده تحویل مقام قضائی داده شدند و قرار قانونی لازم نیز صادر شد.

فرمانده انتظامی مهاباد در پایان به شهروندان توصیه کرد: اخبار مربوط به قیمت خودرو و ارز را از سایت‌ها و شرکت‌های معتبر داخلی دنبال کنند و هرگز به اخباری که در بعضی از سایت‌ها و کانال‌های مجازی منتشر می‌شود، اعتماد نکنند.

کشف نوزاد دختر در خیابان

فرمانده انتظامی کرج از کشف نوزاد دختر یک ماهه در منطقه محمدشهر این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد معظمی گودرزی روز چهارشنبه اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر رها شدن یک نوزاد دختر در مقابل یک منزل مسکونی در منطقه محمد شهر کرج موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۲۵ محمد شهر قرار گرفت.

طی تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که مالک یک واحد مسکونی هنگام خروج از منزل متوجه یک نوزاد در داخل یک پتو مقابل در منزلش می‌شود و بدون هیچ گونه مشخصات و نوشته‌ای رها شده است.

گودرزی گفت: نوزاد به مراکز درمانی منتقل و پس از معاینات و صحت سلامت تحویل بهزیستی استان البرز شد.

کشف دو میلیارد ریال کالای قاچاق در پاوه

فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۰ دستگاه تلویزیون و ۱۶۰ هزار عدد سیگار قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در شهرستان پاوه خبر داد.

سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: مأموران انتظامی پاوه حین گشت زنی در سطح شهر به یک دستگاه کامیون که با سرعت زیادی در حال حرکت به نقاط مرزی بود مشکوک شدند.

وی ادامه داد: مأموران پس از مدتی تعقیب نامحسوس در فرصتی مناسب نسبت به توقیف کامیون مورد نظر اقدام و بازرسی‌های لازم را انجام دادند.

سردار جاویدان تصریح کرد: در این بازرسی ۱۰ دستگاه تلویزیون ال ای دی و ۱۶۰ هزار نخ سیگار قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۲ میلیارد ریال می‌رسید، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از دستگیری ۳ نفر در این رابطه و معرفی آنها به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه در سال جاری عنوان کرد.

کشف ۴۸ قطعه پرنده وحشی در پرنده فروشی‌های مشهد

با دستگیری فردی که اقدام به خرید، فروش و نگهداری جوجه پرندگان وحشی (زاغ) می‌کرد، یک قلاده سنجاب ایرانی و ۴۸ قطعه جوجه زاغ که در شرایط نامناسب نگهداری می‌شدند، کشف شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مشهد گفت: مأمورین یگان حفاظت کشف ۴۸ قطعه پرنده وحشی از پرنده فروشی‌های سطح شهر مشهد این اداره در بازدید از پرنده فروشی‌های سطح مشهد، این سنجاب و پرنده‌ها را کشف کردند.

مرتضی شیرزور با اشاره به اینکه متخلف پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، افزود: گشت و نظارت بر فعالیت پرنده فروشی‌های حوزه استحفاظی از وظایف ذاتی یگان حفاظت این اداره است و با متخلفین وسودجویان قاطعانه برخورد می‌شود.

دستگیری ۱۹ مواد فروش در گیلان غرب

فرمانده انتظامی شهرستان گیلان غرب از اجرای طرح امنیت اجتماعی و دستگیری ۱۹ خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی عزیزیان اظهار کرد: همچنین در بازرسی‌های انجام شده یک کیلو و ۱۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

وی ادامه داد: خرده فروشان دستگیر شده جهت صدور احکام لازم به دستگاه قضائی معرفی شدند.

کد خبر 424868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.