۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲
بازپیرایی پارک ارم سبزوار

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری سبزوار گفت: بازپیرایی پارک ارم سبزوار تا سه ماه آینده انجام می شود.

به گزارش ایمنا، کاظم خلیلی دارینی اظهار کرد: پارک ارم نیازمند یک بازپیرایی کلی است که باید طرحی کامل برای آن نوشته و اجرا شود، اما در موقعیت کنونی ما به طور کل برای بازپیرایی فضای سبز آن اقداماتی را در حال انجام داریم.

وی عنوان کرد: در بازپیرایی پارک ارم، کاشت گونه‌های جدید گیاهی و تقویت نور از اقداماتی است که در دستور کار داریم و زمین‌هایی نیز برای اختصاص به ورزش‌های والیبال و بسکتبال فنس کشی کرده ایم و یک مسیر دوچرخه سواری را نیز در این پارک پیش‌بینی شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری سبزوار تصریح کرد: بحث افزایش نور، فقط مختص پارک ارم نیست و این موضوع در همه پارک‌های سطح شهر اجرا خواهد شد.

خلیلی دارینی با اشاره به کاشت گونه‌های جدید گیاهی گفت: این موضوع نیز برای همه سطح شهر سبزوار پیگیری خواهد شد و در حال حاضر به دنبال شناسایی و کاشت گونه‌های جدید و سازگار با آب و هوای شهر سبزوار هستیم تا بتوانیم تنوع بیشتری را به فضای سبز شهری بدهیم.

وی با اشاره به معضل تردد موتورسیکلت‌ها در داخل پارک ارم و وضعیت نامناسب سنگ فرش پارک، شکستگی و خرابی آب نماها و جدول‌ها گفت: برای این ایرادات با سازمان‌های مدیریت ترافیک و سازمان عمران شهرداری گفت و گو کرده‌ایم تا رسیدگی به این مشکلات پارک ارم را در دستور کار قرار دهند، اما در نهایت مسئول کلی وضعیت همه پارک‌های سطح شهر سبزوار، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری است.

رئیس سازمان فضای سبز شهرداری سبزوار همچنین گفت: با اقداماتی که اکنون در دست انجام داریم، تا سه ماه دیگر شهروندان سبزواری حتماً تغییرات محسوسی را در پارک ارم مشاهده خواهند کرد، اما باز هم معتقدم برای رونق و ساماندهی کامل پارک ارم به یک بازپیرایی کلی و در نظر گرفتن بودجه‌ای ویژه احتیاج است.

وی یادآوری کرد: البته در حال حاضر به خاطر وجود کرونا طبق دستورالعمل‌هایی که هست، باید همه پارک‌های سطح شهر تعطیل باشند به همین خاطر سرویس‌های بهداشتی و آبخوری‌های پارک‌های سطح شهر سبزوار دایر نیست، اما از آنجایی که پارک‌ها دارای حصار نیستند، نمی‌توانیم از ورود مردم به داخل آن‌ها به طور کامل جلوگیری کنیم.

کد خبر 424860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.