هزینه یکصد میلیونی نگهداری تجهیزات ترافیکی قزوین

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: به طور متوسط هر ماه حدود یکصد میلیون تومان برای تعمیر و نگهداری تجهیزات و ملزومات ترافیکی و چراغ‌های راهنمایی مناطق سه گانه شهرداری قزوین هزینه می‌شود.

به گزارش ایمنا، سعید جهانگیری اظهار کرد: تجهیزات و ملزومات ترافیکی بنا به دلایل مختلفی از جمله وقوع تصادفات و سرقت نیاز به تعمیر و نگهداری مستمر دارد.

وی عنوان کرد: با توجه به اهمیت وجود تجهیزات ترافیکی مختلف از جمله استوانه‌های ایمنی، جداکننده‌های فلزی و تابلوهای ترافیکی در معابر سطح شهر باید به صورت مستمر وجود این تجهیزات بررسی شده تا در صورت وارد آمدن خسارت به آنها و یا سرقت این تجهیزات نسبت به تعمیر و یا جایگزینی آن اقدام شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: در مواردی که خسارات وارده به تجهیزات ترافیکی به دلیل تصادف باشد در صورت مشخص شدن عامل تصادف از فرد مورد نظر جریمه نقدی دریافت می‌شود، اما در اکثر موارد این مسائل گزارش نشده و مشخص نمی‌شود چه کسی به تجهیزات ترافیکی خسارت وارد کرده است.

جهانگیری گفت: با این تفاسیر هر ماه حدود یکصد میلیون تومان برای تعمیر و نگهداری تجهیزات و ملزومات ترافیکی و چراغ‌های راهنمایی مناطق سه گانه شهرداری قزوین هزینه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این موارد شامل نصب استوانه‌های ایمنی، تابلوها و جداکننده‌های کنده شده، آسیب دیده بر اثر تصادف و یا به سرقت رفته و تعمیر و نگهداری چراغ‌های راهنمایی سطح شهر است.

کد خبر 424855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.