۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
افتتاح پارک بانوان ساری

مجموعه فرهنگی تفریحی پارک بانوان شهر ساری افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس رجبی، شهردار ساری در مراسم افتتاح مجموعه پارک بانوان شهر ساری، اظهار کرد: هدف از احداث این پارک تامین رفاه بانوان بوده و زمینه اشتغال چند نفر را نیز ایجاد کرده است.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری‌ها امری مهم است، خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات کنونی در پی نداشتن درآمد پایدار بوده و شیوع کرونا به این‌مسئله دامن زده است.

شهردار ساری ادامه داد: با شیوع کرونا بسیاری از شهرداری‌ها دچار افت درآمد شدند، اما به لطف خدا و همکاری همکاران و شهروندان امروز شاهد افتتاح پروژه‌هایی در شهر هستیم.

رجبی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین سازمان‌های شهرداری‌ها سازمان آتش نشانی است، اظهار کرد: از این جهت با خرید ۲۵ میلیارد تومان تجهیزات روز دنیا نسبت به تجهیز این سازمان اقدام شده است.

وی اجرای پروژه بزرگ کابلی را از دیگر طرح‌های شهرداری ساری عنوان کرد و افزود: این طرح نقش بزرگی در کاهش ترافیک دارد و فاز دوم بوستان ملل ساری را به قطب مهم گردشگری تبدیل می‌کند و می‌تواند بسیاری از مشکلات استان و شهر ساری را حل کند.

شهردار ساری از بهره برداری فاز سوم پروژه شهر آشوب تا چند ماه آینده خبر داد و افزود: این پروژه با همکاری سازمان عمران شهرداری اجرا می‌شود.

وی با اشاره به احداث کارخانه زباله سوز ساری اشاره کرد، گفت: ۳۸ میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه تخصیص داده شده است تا معضل دفع زباله ساری رفع شود.

کد خبر 424834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.