آئین‌نامه اجرایی مدارس تجلی سند تحول بنیادین در مدرسه است

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش، گفت: اگر ما به دنبال مدرسه‌ای در تراز سند تحول بنیادین هستیم، عملیاتی شدن آئین نامه اجرایی مدارس کمک بسیار زیادی خواهد کرد تا به اهدافمان برسیم.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی شورای عالی آموزش و پرورش، مهدی نویدادهم در خصوص برنامه‌ها و اولویت‌های شورای عالی آموزش و پرورش در سال ۹۹، اظهار کرد: بعد از تصویب سند تحول بنیادین اصلی‌ترین کار شورای عالی آموزش و پرورش فراهم آوردن بسترها و زمینه‌های حقوقی و قانونی برای اجرای سند تحول بنیادین و همچنین تلاش‌ها برای نظارت بر فرآیند اجرا بوده است، این اقدامات در سال جاری نیز ادامه خواهند داشت.

وی افزود: در طول این چند سال گذشته و همچنین در آینده استراتژی اصلی مدیریت شورای عالی آموزش و پرورش در اهمیت بحث سند تحول بنیادین نهفته است تا آنچه را که نیاز است، در بستر حقوقی و قانونی برای اجرای سند تحول بنیادین فراهم آورد، از طرفی شورای عالی آموزش و پرورش این مهم را وظیفه خودش می‌داند.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرور، تصریح کر: در این سال‌ها اجرای زیر نظام‌های سند تحول بنیادین یکی از اصلی‌ترین کارهایی بوده که انجام و تدوین شده و به تصویب رسیده است. علاوه بر اینها اهداف دوره‌های تحصیلی دیگر نیز تدوین شده که جهت تصویب در دستور کار شورای عالی قرار دارد.

نویدادهم با اشاره به اهمیت آئین‌نامه اجرایی مدارس، گفت: آئین‌نامه اجرایی مدارس تجلی سند تحول بنیادین در مدرسه است و خوشبختانه با مشارکت همه معاونان ذیربط تنظیم شده است و امیدوارم با تصویب و ابلاغ آن مهر ماه سال ۹۹ را مبتنی بر این آئین‌نامه آغاز خواهیم کرد.

دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش، تاکید کرد: اگر ما به دنبال مدرسه‌ای در تراز سند تحول بنیادین هستیم، عملیاتی شدن این آئین نامه اجرایی کمک بسیار زیادی خواهد کرد تا به اهدافمان برسیم.

کد خبر 424833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.